چگونه در زبان انگلیسی پیشرفت کنیم؟
کد خبر: ١٦٥٨٢٨ تاریخ انتشار: ٠٥ فروردين ١٤٠٣ - ١٤:٥٣
صفحه نخست » آخرین اخبار
چگونه در زبان انگلیسی پیشرفت کنیم؟

افراد بسیاری در پی موفقیت و تسلط بر زبان انگلیسی تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند، اما نتیجه درست و مشخصی در قبال مطالعات‌شان دریافت نمی‌کنند. پیشرفت در زبان انگلیسی نیازمند برنامه‌ریزی و هدف مشخص است.

هنگامی که زبان‌آموزان برای پیشرفت در زبان انگلیسی برنامه‌ و جدولی مشخص داشته باشند، سرعت رشد و یادگیری آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

برای انجام چنین کاری فقط کافی است به‌صورت روزانه تمرین‌های زبان انگلیسی را انجام دهید و از منابع مختلف مانند فیلم و سریال، پادکست، اپلیکیشن‌های موبایل و کتاب‌های مختلف کمک بگیرید. در این مقاله قصد داریم 4 روش‌ پیشرفت در زبان انگلیسی را معرفی کنیم و به سوال «چگونه در زبان انگلیسی پیشرفت کنیم» پاسخ خواهیم داد. برای آشنایی با ترفندهای یادگیری زبان انگلیسی، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

1.   تماشای فیلم و سریال؛ سرگرم‌کننده‌ترین روش برای پیشرفت در زبان انگلیسی

افراد زیادی عاشق فیلم و سریال‌های انگلیسی‌زبان هستند و روزانه به دنبال فیلم‌های جدید صفحات وب را مرور می‌کنند. تماشای فیلم و سریال یکی از لذت‌بخش‌ترین و ارزان‌ترین تفریحاتی است که هر کسی می‌تواند به راحتی انجام دهد، اما تصور کنید این تفریح و سرگرمی در راستای اهداف آموزشی باشد.

افرادی که به دنبال پیشرفت در زبان انگلیسی هستند، با تماشای فیلم و سریال به خوبی می‌توانند در مسیر پیشرفت مهارت‌هایشان قدم بردارند.

زبان‌آموزان می‌توانند با اختصاص زمان روزانه به فیلم و سریال، با واژه‌های جدید و جملات کاربردی آشنا شوند.

همچنین تماشای فیلم و سریال باعث آشنایی بیشتر با قواعد و دستور زبان انگلیسی می‌شود. البته در نظر داشته باشید برای مشاهده فیلم و سریال، حتما از زیرنویس انگلیسی استفاده کنید.

با انجام چنین کاری با نحوه نگارش و املای صحیح کلمات به خوبی آشنا می‌شوید؛ بنابراین در پاسخ به سوال «چگونه در زبان انگلیسی پیشرفت کنیم» باید پاسخ دهیم با آموزش زبان انگلیسی از منابع مختلف، فرصت پیشرفت در زبان انگلیسی برایتان افزایش پیدا می‌کند.

2.   مکالمات روزانه به زبان انگلیسی؛ از ترفندهای پیشرفت در زبان انگلیسی

یکی از مهارت‌های مهم در زبان انگلیسی، مهارت اسپیکینگ است. بسیاری از افراد برای تقویت مهارت مکالمه و پیشرفت در زبان انگلیسی، زمان مشخصی را به تمرینات اسپیکینگ اختصاص می‌دهند. هنگامی که به‌صورت روزانه، تمرینات اسپیکینگ را انجام دهید، به‌مرور زمان مهارتتان در این زمینه افزایش پیدا می‌کند.

یکی از بهترین روش‌ها برای مکالمات روزمره، مکالمه به زبان انگلیسی با دوستان و اعضای خانواده است.

برای انجام چنین کاری توصیه می‌کنیم، روزانه 15 الی 20 دقیقه این تمرین را انجام دهید. نیازی نیست در رابطه با موضوعات سخت و پیچیده مکالمه داشته باشید. فقط کافی است به‌صورت مستمر و روزانه این تمرین را انجام دهید تا پیشرفت بهتری در زبان انگلیسی داشته باشید.

همچنین مکالمات را می‌توانید از طریق کلاس آنلاین زبان انگلیسی نیز داشته باشید. با در اختیار داشتن استاد زبان انگلیسی، قطعا پیشرفت سریع‌تری را تجربه خواهید کرد.

 

3.   استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی زبان انگلیسی؛ یکی از روش‌های پیشرفت در زبان انگلیسی

یکی از بهترین روش‌ها برای پیشرفت در زبان انگلیسی، استفاده از نرم‌افزارها و برنامه‌های آموزشی زبان انگلیسی است. در حال حاضر برنامه‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی منحصر‌به‌فرد و جذابی دارند.

یکی از بهترین برنامه‌ها در این حوزه، نرم‌افزار دولینگو است. برنامه دولینگو در 2 نسخه IOS و اندروید منتشر شده است و تا به امروز بیش از 500 میلیون بار این برنامه از سمت کاربران و زبان‌آموزان دانلود شده است.

دولینگو محیط کاربری بسیار جذابی دارد و همین موضوع موجب شده محبوبیت دولینگو افزایش پیدا کند. تمام زبان‌آموزان در سطوح مختلف از این برنامه می‌توانند استفاده کنند. روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد.

به عنوان مثال برای یادگیری زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه توصیه می‌کنیم مقاله منتشر شده در بلاگ اُتیچر با عنوان چگونه در یک ماه انگلیسی صحبت کنیم را مطالعه کنید. در این مقاله روش‌های یادگیری زبان انگلیسی در مدت زمان اندک به خوبی بیان شده است.

4.   حضور در شبکه‌های اجتماعی انگلیسی‌زبان

در پاسخ به سوال «چگونه در زبان انگلیسی پیشرفت کنیم» باید عنوان کنیم هر چه قدر درگیری زبان‌آموزان با زبان انگلیسی بیشتر باشد، احتمال پیشرفت سریع‌تر در زبان انگلیسی وجود دارد.

یکی از روش‌های موثر برای پیشرفت در زبان انگلیسی، حضور در شبکه‌های اجتماعی است. هنگامی که به‌صورت مستمر و روزانه در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف حضور داشته باشید، با کلمات پرکاربرد بیشتری آشنا خواهید شد.

توصیه می‌کنیم در فروم‌های مختلف حضور داشته باشید و کانال‌های خبری را طبق علاقه‌ای که دارید، دنبال کنید تا دایره واژگانتان افزایش پیدا کند. با تعامل درست و سازنده در شبکه‌های اجتماعی، پیشرفت خوبی را تجربه خواهید کرد.

 

استفاده از اساتید متخصص پلتفرم زبان اُتیچر؛ بهترین راه برای پیشرفت در زبان انگلیسی

در این مقاله به سوال «چگونه در زبان انگلیسی پیشرفت کنیم» پاسخ دادیم و 4 روش پیشرفت در زبان انگلیسی را شرح دادیم. درحالت‌کلی روش‌های مختلفی برای پیشرفت و یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد، اما بهترین روش استفاده از کلاس‌های آنلاین زبان است.

پلتفرم زبان اُتیچر یکی از بهترین موسسه‌ها در زمینه آموزش زبان است که در حال حاضر در این پلتفرم 12 زبان خارجی توسط بیش از 500 استاد متخصص تدریس می‌شود.

همچنین بیش از 26 هزار دانشجو تاکنون از خدمات آموزشی اُتیچر استفاده کرده‌اند. برای آشنایی بیشتر با اُتیچر به‌نشانی اینترنتی oteacher.org مراجعه کنید.





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه