اطلاعیه جبهه پايداري انقلاب اسلامي پیرامون عضویت در شورای ائتلاف / واکنش جبهه پایداری به خبر خلاف واقع خبرگزاری فارس
کد خبر: ١٦١٦٩٨ تاریخ انتشار: ٢٠ بهمن ١٣٩٨ - ١٠:٤١
صفحه نخست » مطالب وسط
اطلاعیه جبهه پايداري انقلاب اسلامي پیرامون عضویت در شورای ائتلاف / واکنش جبهه پایداری به خبر خلاف واقع خبرگزاری فارس

جبهه پايداري انقلاب اسلامي در واكنش به خبر منتشر شده در خبرگزاري فارس درباره خروج اين جبهه از فرآيند ارائه فهرست واحد انتخاباتي با شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب، جوابيه‌اي صادر كرد.

 
به گزارش صابرنیوز، جبهه پايداري انقلاب اسلامي در واكنش به خبر منتشر شده در خبرگزاري فارس درباره خروج اين جبهه از فرآيند ارائه فهرست واحد انتخاباتي با شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب، جوابيه‌اي صادر كرد.
 
 
 
متن جوابيه جبهه پايداري به اين شرح است:
 
 
 
«در پي خبري مبني بر خروج جبهه پايداري براي ارائه ليست جداگانه از شوراي ائتلاف در خبرگزاري فارس، اين جبهه ضمن تكذيب خبر آن خبرگزاري محترم مواردي را جهت تنوير افكار عمومي اعلام مي دارد:
 
 
 
۱- برخلاف ادعاي مطرح شده در خبر منتشره كه جبهه پايداري را متهم به خروج از ائتلاف نموده است؛ اين جبهه همانگونه كه مورد تاييد شوراي ائتلاف نيز مي‌باشد؛ هيچ زماني عضو شوراي ائتلاف نبوده است كه امروز بتوان با طرح اين خبر خلاف، پوششي را براي برخي اختلافات داخلي اعضاي اين شورا كه گفته شده دنبال خروج از ائتلاف هستند، فراهم كرد.
 
 
 
۲- ضمن اينكه همانطور كه پيش از اين نيز به دفعات در مواضع و اخبار مربوط به جبهه پايداري انقلاب اسلامي به استحضار عموم مردم رسانده شده است، جبهه پايداري با تاكيد بر مواضع اصولي و انقلابي همواره در پي وحدت حداكثري حول ارزش‌هاي انقلاب اسلامي بوده و هست و در اين دوره مجلس يك مدل ۴ مرحله‌اي را تدوين نموده و به ديگر گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي جبهه انقلاب ارايه كرده است. چهار سطح اين مدل به ترتيب شامل:
 
۱- عدم تخريب نيروهاي انقلاب توسط يكديگر ۲- وحدت حول شاخص‌ها و گفتمان انقلاي اسلام ۳- حداكثرسازي اشتراكات در ليست‌ها و ۴- ارائه ليست واحد؛ كه همواره مطلوب‌ترين حالت رسيدن به ليست واحد هدف اصلي اين مدل بوده است.
 
 
 
۳- در جلسات في مابين با نمايندگان محترم شوراي ائتلاف، ضمن تاكيد بر رسيدن ليست واحد جبهه انقلاب در انتخابات مجلس مكرر اعلام كرده‌ايم كه جبهه پايداري حاضر است براي دستيابي به هدف وحدت در ليست، از اشتراك موجود در دو ليست شروع شود و تا نهايت به ليست واحد برسد كه اين موضوع همچنان از نظر جبهه پايداري، قابل گفتگوست.
 
 
 
۴- در آخرين جمع‌بندي كه ليست ۶۰ نفره جبهه پايداري و ليست۹۰ نفره شوراي ائتلاف در معرض عموم قرار گرفته است، حدود ۲۴ نفر مشترك هستند و اين نقطه مي‌تواند به عنوان نقطه شروع براي جمع‌بندي ليست واحد قرار گيرد و تلاش گردد اين ۲۴ نفر در حد امكان تا رسيدن به ليست واحد افزايش يابد.
 
 
 
۵- اما آنچه متاسفانه به گوش مي‌رسد، زمزمه‌هايي مبني بر رد پيشنهاد فوق و تلاش ناميمون براي ارائه ۲ ليست با كمترين ميزان اشتراكات توسط كساني است كه پيش از اين مدعي وحدت بودند كه در اين مورد جبهه پايداري انقلاب اسلامي در خصوص تبعات خسارت‌بار و جبران‌ناپذير و خلاف مصلحت اين اتفاق تذكر داده است».
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه