صبر جمهوری اسلامی در برابر عربستان و امارات به سر آمده/ پاکستان هزینه حمایت از تروریست‌ها را باید بپردازد
کد خبر: ١٥٩١٧٩ تاریخ انتشار: ٢٧ بهمن ١٣٩٧ - ١٨:١١
صفحه نخست » تیتر یک
سرلشکر جعفری:
صبر جمهوری اسلامی در برابر عربستان و امارات به سر آمده/ پاکستان هزینه حمایت از تروریست‌ها را باید بپردازد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دولت‌های خائن امارات و عربستان بدانند صبر جمهوری اسلامی ایران به سر آمده و نظام اسلامی حمایت‌های مخفیانه شما از گروهک‌های تکفیری را تحمل نخواهد کرد، عنوان کرد: انتقام خون شهیدان‌مان را از دولت‌های امارات و عربستان خواهیم گرفت.

 
گروه سیاسی صابرنیوز: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکرهای مطهر پاسداران امنیت ایران اسلامی در اصفهان، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران یکی و دوتا نیستند و برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و ایجاد نا امنی بسیج شده اند، اما نیروی مسلح و نیروهای امنیتی در سراسر کشور مشغول مبارزه با این توطئه گری ها هستند.
 
وی افزود: دشمنان در طول چندسال اخیر با توطئه گری کشورهای مزدور منطقه به ویژه عربستان و امارات به دنبال ایجاد نا امنی در کشور و عبور از مرزها بودند که نیروهای مرزی نگذاشتند مشکلی در مرزها ایجاد شود.
 
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به دنبال این شکست ها، به فکر انجام عملیات انتحاری در عمق استان سیستان و بلوچستان افتادند تا ایجاد ناامنی کنند، گفت: آنها بلاخره پس از چند تلاش ناموفق توانستند این عملیات را انجام بدهند در حالی که در سال گذشته ۶ تا ۷ عملیات انتحاری خنثی شده بود.
 
سرلشکر جعفری ادامه داد: ملت ما باید بداند که نیروهای امنیتی بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در مرزها آماده عمق بخشی به امنیت مرزها هستند و انتقام این جنایت را از دشمنان خواهند گرفت.
 
وی تاکید کرد: علاوه بر برنامه ریزی آمریکایی ها و اسرائیلی ها در ایجاد نا امنی و ترور، سازمان های اطلاعاتی عربستان و امارات به طور مشخص در راستای ایجاد ناامنی در منطقه جنوب شرق در حال برنامه ریزی های مختلفی هستند و اطلاعات موثقی در این رابطه وجود دارد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران من بعد ملاحظات قبلی را نخواهد داشت و در صورت تداوم و حتی برای انتقام این جنایت به صورت مستقیم وارد عمل خواهد شد، گفت: از همسایه مسلمان مان پاکستان این سوال را داریم که چرا ارتش پاکستان و سازمان اطلاعات پاکستان در سایه سکوت خود به این گروه های تکفیری پناه می دهد؟ این سکوت را ما به نوعی حمایت از این گروهک می دانیم و سازمان اطلاعاتی پاکستان باید در این خصوص پاسخگو باشد.
 
سرلشکر جعفری تاکید کرد: سازمان امنیتی پاکستان بدون شک محل اختفاء این گروهک ها را می داند اما سکوت اختیار کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه دولت های خائن امارات و عربستان بدانند که صبر جمهوری اسلامی ایران به سر آمده و نظام اسلامی حمایت های مخفیانه شما از گروهک های تکفیری را تحمل نخواهد کرد، عنوان کرد: انتقام خون شهیدان ما را از دولت های امارات و عربستان خواهیم گرفت و از رئیس جمهور می خواهیم دستان ما را برای انجام عملیات های انتقام جویانه بیش از گذشته باز بگذارند.
 
فرمانده کل سپاه گفت: پاکستان هم بداند که من بعد باید هزینه حمایت سازمان اطلاعات پاکستان از گروهک جیش الظلم را بپردازد و بی شک این هزینه برای آنها بسیار سنگین خواهد بود.
 
سرلشکر جعفری در پایان تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از نوع آمریکایی، اسرائیلی، عربستانی و تکفیری باید بدانند این است که آنچه در مسیر انقلاب اسلامی به آن نیاز داریم، خون شهید است که اثرگذاری آن در مسیر چهل ساله انقلاب اسلامی روشن است.


برچسب ها: سرلشکر جعفری,


Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه