آمریکا هرگز یک دموکراسی نبوده است
کد خبر: ١٥٨٦١٠ تاریخ انتشار: ١٤ آبان ١٣٩٧ - ٠٩:٤٣
صفحه نخست » مطالب وسط
رهبر مسلمانان آمریکا:
آمریکا هرگز یک دموکراسی نبوده است

رهبر مسلمانان آمریکا: آمریکا هرگز دموکراسی نبوده بلکه همیشه به طبقه ثروتمند و قدرتمند تمایل داشته است.

به گزارش صابر نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، لوئیس فراخان در سخنانی در میزگرد 13 آبان 58 تا 13 آبان 97 در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تصریح کرد: آمریکا قدرت تحریم ایران را دارد اما خداوند نیز قدرت تحریم آمریکا را دارد.
 
وی افزود: هم اکنون نیز آمریکا تحت تحریم قرار دارد اما ما به آن تحریم نمی گوییم بلکه آن قضاوتی الهی است.
فراخان ادامه داد: آمریکا در حال از دست دادن سلطه سراسری خود در جهان تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ است و این افول قدرت را با سرعت وحشتناکی ادامه می دهد چرا که ترامپ عجیب ترین رئیس جمهوری است که تاکنون مردم به آن رای داده اند.
 
رهبر مسلمانان آمریکا با اشاره به آزادی های زنان در جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ایران مردان در کنار زنان هستند و بانوان آزادند تا حد نهایی استعدادشان تحصیل و پیشرفت کنند.
 
وی ادامه داد: این درحالی است که در آمریکا و اروپا زنان به عنوان اسباب بازی مورد تفریح مردان و سوءاستفاده قرار می گیرند.
 
فراخان همچنین از پوشش اسلامی زنان مسلمان ایرانی تمجید کرد.
 
امریکا فقط برای فریب قول می دهد
رهبر مسلمانان آمریکا با اشاره به اینکه ملت ایران باید تلاش کند تا بهترین ملت ها باشد، گفت: امریکا فقط برای فریب قول می دهد.
 
لوئیس فراخان در سخنانی در میزگرد 13 آبان 58 تا 13 آبان 97 در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران لوئیس فراخوان با اشاره به نقش زنان در پرورش مردان بزرگ تاکید کرد: روزی از پیامبر اسلام پرسیدند پس از خداوند و خودت به چه کسی احترام می گذاری؟ که پیامبر سه بار در پاسخ به این سوال فرمودند مادر و بعد از آن پدر.
 
وی با اشاره به اینکه ملت ایران باید تلاش کند تا بهترین ملت ها باشد، گفت: امریکا فقط قول برای فریب می دهد اما شما باید نمایندگان اتحاد باشید در این کشور و خارج از این کشور.
 
فراخان با تاکید بر لزوم اتحاد مسلمانان افزود:​ امریکا اختلافات ما را می بیند و برای گسترش آن نهایت تلاش خود را می کند.رهبر مسلمانان امریکا با طرح این سوال که آیا می دانید چرا ترامپ نسبت به بن سلمان درباره قتل جمال خاشقچی رفتار نرمی دارد؟ گفت: آیا شما راجع به 110 میلیارد دلار تسلیحاتی که امریکا به عربستان فروخته می دانید؟ آیا می دانید چند میلیارد اسلحه به امارات فروخته شده؟ آیا می دانید چرا بن سلمان با اسرائیل روابط خوبی دارد و به دیدار تنانیاهو می رود و به او به عنوان یک دوست نگاه می کند؟
 
وی افزود : چطور بن سلمان می تواند دوست اسرائیل باشد اما دوست فلسطینی ها نباشد؟ من در فلسطین بوده و با اکثر جنگجویان فلسطینی ملاقات کرده ام. آیا می خواهید بگویید فلسطینی ها در کشور خودشان به دنبال راه حل دو دولت هستند؟ جایی که از سلاح برای دفاع از سرزمین شان محرومند؟
 
فراخان گفت : آیا هرگز به عربستان رفته و مشاهده کرده اید که با ثروت نفتی خود چقدر ساخت و ساز کردند؟ چطور می توانید به صهیونیست ها لطف داشته باشید بدون آنکه درد و رنج فلسطینی ها را ببینید؟ چگونه عربستان سعودی می تواند دشمن یمن باشد و آنجا را بمباران کند؟
 
وی افزود : همه اینها به این دلیل است که تسلیحاتی که عربستانی ها می خرند برای جنگ علیه اسرائیل نیست.
بیشترین ترس آمریکا از ایران است­
رهبر مسلمانان امریکا گفت: بیشترین ترس امریکا و اسرائیل از جمهوری اسلامی ایران است.
 
لوئیس فراخان در ادامه سخنان خود در جمع دانشجویان دانشگاه تهران به بیان آیاتی از قرآن مجید پرداخت و افزود: به ریسمان الهی محکم بچسبید و دچار اختلاف و تفرقه نشوید و لطف خدا را به خاطر بیاورید زمانی که با هم دشمن شدید و سپس او قلب های شما را متحد کرد.
 
وی گفت : پس به لطف خدا با هم برابر و برادر شده اید، شما در نزدیکی آتش بودید و او شما را نجات داد پس خداوند پیام های خود را بر شما آشکار می سازد تا شما هدایت شوید.
 
فراخان ادامه داد: اگر جنگ شروع شود و آنها به ایران حمله کنند، ایران تسلیم نخواهد شد، ایران با آنان می جنگد و اگر چنین شود خاورمیانه نابود خواهد شد.
 
وی گفت: امریکا و اسرائیل از کشوری که بیشترین ترس را دارند، جمهوری اسلامی ایران است و اگر ما در برابر آنها مقاومت نکنیم برای فرزندان خود چیزی جز مرگ و نابودی باقی نخواهیم گذاشت.
 
رهبر مسلمانان امریکا در پایان تاکید کرد: به خود قول و تعهد بدهید که تلاش کنید علاقه بین مسلمانان را تقویت کنید.
 
وی در ادامه شعار« مرگ بر امریکا » را به زبان فارسی بیان کرد و تعدادی از دانشجویان نیز او را همراهی کردند.
 
 
 
انتهای پیام/




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه