تعمیر درب اتوماتیک در تهران
کد خبر: ١٦٥٨٤١ تاریخ انتشار: ٠٨ فروردين ١٤٠٣ - ١١:١٠
صفحه نخست » آخرین اخبار
تعمیر درب اتوماتیک در تهران

تعمیر درب اتوماتیک در تهران با قیمت مناسب و کیفیت بالا توسط تکنسین های ایپاکو انجام می شود تا رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد.

درب اتوماتیک به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد ، در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای نصب درب اتوماتیک می توان به زیبایی ، امنیت ، آرامش ، مقرون به صرفه بودن و ... اشاره نمود.

اغلب مراکزی که از درب اتوماتیک استفاده می کنند ، دارای حجم بالایی از تردد هستند. بنابراین این یک مسئله رایج و طبیعی است که شاهد خرابی درب اتوماتیک در مواقع مختلف باشیم. مشکلات مختلفی برای درب اتوماتیک ایجاد می شوند که اغلب آنها قابل رفع می باشد. با توجه به پیشرفت هایی که حاصل شده است ، کمتر مشکلی وجود خواهد که امکان برطرف نمودن آنها وجود نداشته باشد.

مشکلات مرتبط با درب اتوماتیک گاراژ در تهران

در تعمیر درب اتوماتیک در تهران به رفع انواع مشکلات بوجود آمده برای درب اتوماتیک اقدام می شود. برخی از این مشکلات را به اتفاق هم ، مرور می کنیم :

جابه جا شدن تیغه های درب اتوماتیک در تهران

گذشت زمان موجب می شود که تیغه های درب اتوماتیک گاراژ یا پارکینگ خراب شوند. خرابی تیغه ها در باز و بسته شدن درب به شکل صحیح و معمول ، اشکال ایجاد می کند. تعمیر ریل و یا تعمیر و تعویض تیغه ها ، می تواند چاره این مشکل باشد که باید توسط تکنسین حرفه ای انجام شود و اصلاً کار شما نمی باشد.

سوختگی کابل برق درب اتوماتیک گاراژ در تهران

کابل کشی هایی که از موتور انجام شده است به دلایل مختلفی مانند بی کیفیت بودن کابل ها و گرمای فوق العاده زیاد و ... خراب می شوند. سوختن سیم ها ، یک اتفاق غیر قابل پیش بینی است که در مواقعی رخ می دهد. این مشکلات موجب خرابی درب و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک در تهران می شوند. در این شرایط ، کابل های سوخته را تعویض می کنند.

نامناسب بودن موقعیت سنسور درب

تعمیر درب اتوماتیک در تهران

چنانچه محل نصب سنسور یا چشمی ها درست نباشند ، شناسایی حرکات به درستی صورت نمی گیرد. کثیفی سنسورها ، یک مشکل بسیار رایجی است که راه حل آسانی مانند تمیز نمودن سنسور دارد. سنسور معیوب بایستی با یک سنسور مناسب تعویض شود. نصب سنسور باید به دست تکنسین های ماهری انجام شود تا موقعیت آن به درستی درنظر گرفته شود. برای تعویض سنسور به انتخاب یک سنسور دقیق و باکیفیت که حساسیت ایده آلی داشته باشد ، توجه بفرمایید.

تعمیر درب اتوماتیک در تهران به دلیل سروصدای زیاد درب

تعمیر درب اتوماتیک در تهران

باز و بسته شدن درب های اتوماتیک جدید ، بدون صدا است. بنابراین اگر درب اتوماتیک در حین باز و بسته شدن صدای زیادی می دهد ، یعنی مشکلی در یکی از اجزاء و قطعات آن ایجاد شده است. تکنسین به روغن کاری قطعات پرداخته و اغلب قطعات دستگاه را چک نموده تا منشاء ایجاد صدا را شناسایی کند. رفع این مشکل آسان است و وقت زیادی را نیاز ندارد.

ریموت خراب درب اتوماتیک در تهران را دور بیاندازیم ؟

اغلب افرادی که سال های زیادی از درب اتوماتیک در تهران استفاده می کنند ، با مشکل خرابی ریموت و از کار افتادن آن مواجه می شوند. ریموت خراب را دور نیاندازید، زیرا ممکن است ریموت قابل تعمیر باشد. این احتمال هم درنظر بگیرید که شاید از کار افتادن ریموت به دلیل تمام شدن باتری های آن باشد و خراب شدنی در کار نباشد.

بهترین مرکز تعمیر درب اتوماتیک در تهران

تکنسین های ایپاکو در تعمیرات انواع درب های اتوماتیک مدرن و کلاسیک، تعمیر کرکره برقی و تعمیر درب شیشه ای، تبحر و مهارت دارند. اینکه یک تکنسین مهارت و تسلط لازمه را برای عیب یابی و تعمیرات درب داشته باشد ، مسئله بسیار مهمی است که نباید نسبت به آن بی توجه بود.

در منطقه تهران نو ، مکان های مختلفی اعم از تجاری و اداری و درمانی و ... وجود دارند که دارای درب اتوماتیک هستند. خرابی درب اتوماتیک در تهران اختلال در تردد و عبور و مرور افراد یا وسایل نقلیه ایجاد می کند. لذا باید سریعاً به دنبال مراکز تعمیراتی با تجربه و خوش نامی بود که بتوانند در کوتاهترین زمان به ارائه خدمات موردنیاز مشتریان اقدام کنند.

مجموعه ایپاکو ، سال های طولانی است که در این حوزه فعالیت دارد و کارنامه ی درخشان آن نشان از این دارد که اغلب مشتریان از دریافت خدمات از سوی این مجموعه رضایت داشته اند. بنابراین تعمیر درب اتوماتیک در تهران را به مجموعه ایپاکو واگذار کنید.

بیشترین مشکلات ایجاد شده برای انواع درب اتوماتیک در تهران

  • درب اتوماتیک باز نمی شود.
  • پس از باز شدن درب اتوماتیک ، فرآیند لازم برای بسته شدن درب اتوماتیک انجام نمی شود و درب در همان حالت باز باقی می ماند.
  • درب اتوماتیک تا نیمه ها باز شده و سپس در همان حالت باقی می ماند.
  • با استفاده از ریموت نمی توان فرمان باز و بسته شدن درب را صادر نمود.
  • درب اتوماتیک در پاره ای از اوقات به صورت ناگهانی و خود به خودی باز و بسته می شود و انگار تنظیمات آن دچار مشکل شده است.
  • و ...

هزینه تعمیر درب اتوماتیک در تهران و عوامل مؤثر بر هزینه

حتماً برای شما مسئله ی " قیمت " ، حائز اهمیت بوده و به دنبال انتخاب مراکزی هستید که نرخ های معقولانه و منصفانه ای داشته باشند. توجه داشته باشید که کیفیت و قیمت از عواملی مهمی هستند که باید به یک اندازه مورد توجه واقع شوند. یک درب اتوماتیک که ارزان بوده ولی سریعاً خراب می شود ، ارزش خرید ندارد.

نرخ تعمیرات کرکره برقی و درب اتوماتیک وابسته به متغیرهایی همچون نوع قطعه ی ناقص ، امکان یا عدم امکان تعمیرات قطعه ، نوع قطعه ی تعویضی ، برند قطعه تعویضی ، مدل و مشخصات قطعه خراب ، مدت زمان موردنیاز برای سرویس و تعمیر درب و ... می باشد.

حتی ریالی از مشتریان بابت خدمات بیهوده و سرویس های غیرضروری دریافت نمی شود. نکته بسیار سودمند برای مشتریان این است که بدانند تکنسین ها در تعمیر درب اتوماتیک در تهران، اولویت خود را بر روی تعمیرات قطعات گذاشته نه تعویض قطعات ، تا بدین ترتیب هزینه تعمیرات برای مشتریان مناسب تر و مقرون به صرفه تر شود.





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه