ضدانقلاب «فرشته احمدی» را در ۳ جا کُشت!/ ابهام درباره چگونگی درگذشت
کد خبر: ١٦٤٤٨٦ تاریخ انتشار: ١٠ آبان ١٤٠١ - ١٢:٥١
صفحه نخست » آخرین اخبار
ضدانقلاب «فرشته احمدی» را در ۳ جا کُشت!/ ابهام درباره چگونگی درگذشت

رسانه‌های ضد‌انقلاب در ادامه پروژه کشته‌سازی، روایت‌های متناقضی از نحوه کشته‌شدن فرشته احمدی مطرح می‌کنند و تا‌کنون سه مکان را برای فوت این مرحومه اعلام کردند.

 
گروه سیاسی صابرنیوز: امیر کاشی؛ پروژه کشته‌سازی در اغتشاشات اخیر یکی از راه‌بردهای جریان رسانه‌ای خارجی و معاندین بوده است که از همان ابتدای ماجرای فوت مهسا امینی را با حربه‌های مختلف آغاز کرده‌اند و طی مدت اغتشاشات نیز در شهرهای مختلف به‌دنبال پیاده‌سازی آن با روش‌های خاص هر منطقه و شهر هستند.

این روش هرچند به‌دفعات مکرر با شکست مواجه شده است، اما به‌عنوان اقدامی تکراری انجام می‌شود تا در نهایت به تأثیرگذاری در اذهان عمومی برسد و به این ترتیب پروژه‌های ضدانقلاب به نتیجه مطلوب و مدنظر خودشان برسد.

کشته‌سازی در اغتشاشات شهرستان‌های کُردنشین و جنوبی استان آذربایجان‌غربی نظیر بوکان، پیرانشهر و مهاباد نیز جزو همین پروژه‌های ضدانقلاب بوده که  در مدت اغتشاشات از آن دریغ نکرده‌اند و از هر فرصتی برای پیاده‌سازی این روش بهره برده‌اند.
در آخرین مورد این پروژه، ماجرای کشته شدن «فرشته احمدی» در جریان اغتشاشات روز پنجشنبه گذشته شهرستان مهاباد مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفته است که با استفاده از تصاویر منتشرشده از دختر خردسال این خانم و گریه‌های دردناک او ماجرا ابعاد گسترده‌تری گرفته است.

اما نکاتی در این موضوع بیش از دیگر موارد به چشم می‌خورد که ابهام درباره چگونگی درگذشت او را افزایش داده است.
در همان ساعات ابتدایی درگذشت خانم احمدی و در حالی که اغتشاشات مقابل اماکن حساس شهرستان مهاباد ادامه داشت، خبر درگذشت خانم احمدی منتشر می‌شود و کانال‌های ضدانقلاب به‌ویژه شبکه‌های معاند و ضدانقلاب کُردی نسبت به ربط دادن این موضوع به اغتشاشات اقدام می‌کنند و در زیرنویس تمامی پیام‌های خود این گونه می‌آورند که این خانم در جریان اعتراضات (اغتشاشات) شامگاه پنجشنبه به قتل رسیده است.

این رویه انتشار اخبار تا روز شنبه ادامه دارد، تا اینکه به‌یک‌بار تغییری در روند انتشار اخبار مرتبط با «فرشته احمدی» رخ می‌دهد و محل درگذشت وی را از اعتراضات و میانه میدان به پشت‌بام منزلش منتقل می‌کنند! در متن‌های منتشرشده در این خصوص، اشاره می‌شود که وی در پشت‌بام خانه و با شلیک مستقیم کشته شده است.

در این میان، انتشار متنی دیگر در BBC فارسی در خصوص درگذشت این خانم داخل منزل نیز جالب توجه است که این بار اشاره این رسانه‌ها به کشته‌شدن وی داخل خانه است. در این فیلم و به‌تعبیر این رسانه، از زبان یکی از نزدیکان وی این گونه مطرح می‌شود که وی داخل منزل خود، در حالی که کودک در بغل داشته به‌ضرب گلوله به قتل رسیده است!

سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفیان تجمعات اخیر در شهرستان‌های پیرانشهر و مهاباد، اظهار داشت: متأسفانه مواردی از اصابت تیر به مأموران امنیتی و مردم از بین جمعیت معترضان در تجمعات اخیر به وقوع پیوسته و گروه‌های ضدانقلاب و اشخاص مغرض از این فرصت به‌انحاء مختلف استفاده و اقدام به قتل شهروندان می‌کنند که به همین منظور  پلیس با دستور ویژه برای پیگیری این موضوع اقدام می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در کنترل تجمعات غیرقانونی از هیچ گونه سلاح جنگی استفاده نمی‌شود، تأکید کرد: پلیس  به‌جد در حال پیگیری و شناسایی قاتل و یا قاتلان و عوامل تیراندازی متوفیان در تجمعات اخیر بوده و ابعاد حادثه تلخ درگذشت متوفیان درحال بررسی است و باید از اظهارنظر‌های خلاف واقع پرهیز شود.


برچسب ها: فرشته احمدی


Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه