تضمین شهید نوید صفری برای گرفتن حاجت
کد خبر: ١٦٤٢٦٠ تاریخ انتشار: ١٨ مرداد ١٤٠١ - ٠٩:٥٣
صفحه نخست » مطالب وسط
تضمین شهید نوید صفری برای گرفتن حاجت

شهید نوید صفری از مدافعان حرم، قول داده که اگر 40 روز زیارت عاشورا بخوانید و به او هدیه کنید، قول می‌دهد حاجتتان را بگیرد، اما چرا امروز دوباره یاد او افتاده‌ایم؟

اگر گذرتان به قطعه 53 بهشت زهرا افتاده باشد، در ردیف‌های مکرر این قطعه با مزار نورانی چند شهید مدافع حرم مواجه می‌شوید که یکی از آن‌ها شهید نوید صفری است. او وصیت‌نامه مشهوری دارد که بخشی از آن به صورت بنر بر تارک قبرش نصب شده است. حتی ممکن است دست‌نوشته او را پیش از این در اینترنت یا کتابی خوانده باشید که می‌نویسد: «زیارت عالی و پرفیض زیارت عاشورا را بخوانید از طرف من و به ارباب ابراز ارادت کنید. آه که تمام حسرتم این است که چقدر دیر فهمیدم زیارت عاشورا چیست و حیف که فقط روزی یک مرتبه نصیبم نشد و بدانید هرکه ۴۰ روز عاشورا بخواند و ثواب آن را هدیه بفرستد، حتما تمام تلاش خود را به اذن خدا خواهم کرد تا حاجت او را بگیرم و اگر نه در آخرت برای او جبران کنم. حتی یک عاشورا هم قیامت می‌کند با روضه ارباب از زبان مادر و خواهرش. ان‌شاءالله شرمنده شما نباشم.»

اما چرا امروز یاد این وصیت و دستنوشته شهید نوید صفری می‌کنیم؟ از امروز تا اربعین سیدالشهدا علیه‌السلام ۴۰ روز باقی مانده و کسی که خواندن زیارت عاشورای امام حسین علیه‌السلام را به نیت این شهید از امروز شروع کند، خواهد توانست تا اربعین، هم چله زیارت عاشورا بگیرد، هم آن را به این شهید عزیز تقدیم کند و هم حاجتش را به واسطه او از خدا بخواهد.

 

درباره شهید نوید صفری بیش‌تر بدانید

نوید صفری متولد ۱۳۶۵ استان تهران برای انجام ماموریت سه ماهه به سوریه اعزام شده بود و پس از پایان ماموریت به درخواست خود او و با اجازه فرماندهان به دیرالزور البوکمال اعزام شد؛ تا این‌که طی نبرد سنگین با تروریست‌های داعش در ۱۵ آبان سال ۹۶ در شهر البوکمال زخمی شد و به اسارت تروریست‌ها در آمد. به همین دلیل، تاریخ شهادت او را ۱۵ و بعضا ۱۹ آبان سال ۹۶ دانسته‌اند.

مدت‌ها خبری از او نبود تا اینکه با آزادی کامل شهر البوکمال از لوث تروریست‌های تکفیری در تاریخ ۵ آذر ماه ۱۳۹۶ پیکر مطهر او شناسایی و مشخص شد که همچون سالار و سرور شهیدان، مظلومانه به شهادت رسیده و سر از پیکرش جدا شده است.

او وصیت کرد که پیکر مطهرش را در حرم امام رضا(ع) طواف داده و در جوار شهید مدافع حرم رسول خلیلی با لباس پاسداری به خاک بسپارند.

از علایق این شهید مدافع حرم که خطبه عقدشان را رهبر انقلاب به صورت تلفنی قرائت کرده بودند، می‌توان به هیأت و روضه‌های هفتگی، زیارت شهدا، کارهای فرهنگی، سر زدن به خانواده شهدا و ... اشاره کرد.

مزار او در قطعه ۵۳ ردیف ۸۶ واقع است.





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه