بهترین رنگ ها برای مانتو بهاره
کد خبر: ١٦٤١٩٩ تاریخ انتشار: ١٠ خرداد ١٤٠١ - ١٧:٣٣
صفحه نخست » آخرین اخبار
بهترین رنگ ها برای مانتو بهاره

خانم ها به زیبایی و هماهنگی رنگ های لباسشان اهمیت زیادی می دهند . برای خرید مانتو بهاره با توجه به رنگ ها و تاثیر آنها می توانیم به زیبایی خود اهمیت دهیم و احساس بهتری داشته باشیم .

برای خرید مانتو بهاره باید نکاتی را رعایت کنیم . یکی از این نکات انتخاب رنگ مناسب مانتو بهاره است . در فصل بهار از پوشیدن رنگ های تیره دوری کنید و از رنگ های روشن استفاده کنید . در بهار به دلیل تعطیلات و اوقات فراغت ، وقت بیشتری را به تفریح و بیرون از خانه می گذرانیم . پس با خرید مانتو بهاره خنک با جنس و رنگ مناسب، از جذب گرما و عرق کردن و از دست دادن آب بدن  آسیب به پوست خوداری کنید .


رنگ مانتو بهاره

بهار فصل رنگ های شاد و زنده است . رنگ های تیره به دلیل جذب بیشتر نور خورشید ، گرمای ما را بیشتر می کند . پس بهتر است از رنگهایی که شما را خنک می کند استفاده کنید . اگر اهل پوشیدن رنگ های صورتی و زرد و ... نیستید ، از رنگ های سفید ، کرم و طوسی روشن می توانید استفاده کنید . این رنگ ها خنثی هستند ، هم شما را خنک نگه می دارند ، هم با بیشتر رنگ ها سِت می شوند .

بهترین رنگ ها برای خرید مانتو بهاره

به جز رنگ هایی که در بالا اشاره کردیم ، رنگ های تند و تیز هم برای مانتو بهاره مناسب هستند. در ادامه به بهترین رنگ ها که در خرید مانتو بهاره به شما کمک می کند ، می پردازیم .

ترکیب رنگ سبز و قرمز : رنگ سبز یاد آور طبیعت است و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود . رنگ سبز با رنگ قرمز مکمل یکدیگرند . این رنگ ها با رنگ میوه های بهاری هم همخوانی دارد . پوشیدن مانتو سبز همراه شال و کیف قرمز در فصل بهار غوغا می کند .

ترکیب رنگ زرد و بنفش : این دو رنگ مکمل هم در کنار هم در فصل بهار بسیار زیبا بو درخشنده نظر می رسد . فقظ باید نسبت استفاده از رنگ بنفش نسبت به رنگ زرد بیشتر باشد تا جذاب تر شود و تاثیر بیشتری داشته باشد .

ترکیب رنگ آبی روشن و صورتی : ترکیب این دو رنگ در کنار هم بسیار رویایی است . و در لباسها با رنگ های ترکیبی از این دو رنگ بسیار استفاده می شود .

رنگ سفید کامل : برای قرار با دوستان یا رفتن به مهمانی ، پوشیدن لباس سفید یکدست حس خوبی به خودتان و دیگران می دهد . رنگ سفید رنگ خنک کننده ای است . این رنگ نور خورشید را منعکس می کند . نماد تمیزی و پاکی است .

رنگ زرد و نارنجی: از رنگ های گرم و انرژی بخش اند . از بهترین رنگ های مناسب فصل بهار است که رنگ خورشید را یاد ما می اندازد .

رنگ آبی : مناسب برای فصل گرما ست ،زیرا نگاه کردن به آن احساس خنکی به ما می دهد . آرامش بخش است و احساس امنیت به فرد می دهد .

رنگارنگ : اگر از رنگهای مختلفی خوشتان می آید میتوانید لباس هایی با رنگ های متنوع با هم بپوشید و ترکیب رنگ های خلاقانه ای ایجاد کنید .

ست کردن رنگ انواع مانتو بهاره

مانتو تک رنگ ساده : بهتر است مانتو های ساده با رنگ خنثی را با رنگ های گرم و یا رنگ های سرد ست کنید . معمولا مانتوی ساده با شال رنگ مکمل آن پوشیده می شود ، یا می توان از رنگ های نزدیک آن در چرخه رنگ ها استفاده کرد . برای مثال رنگ زرد و نارنجی در جدول رنگ ها کنار هم قرار دارند . راه ساده تر ، ست کردن مانتو با شال همرنگ آن میباشد که تیره تر یا روشن تر از آن باشد .

مانتو های طرح دار : در مانتوهای طرح دار ، بهترین راه ست کردن ، استفاده از یکی از رنگ های بکار رفته در پارچه ی مانتو، برای شال مان است . برای مثال اگر در طرح مانتوی شما از ترکیب رنگ های مشکی ، زرد و طوسی استفاده شده است ، با شالی ساده با یکی از این رنگ ها ست کنید .

نتیجه گیری : خانم ها به زیبایی و هماهنگی رنگ های لباسشان اهمیت زیادی می دهند . برای خرید مانتو بهاره با توجه به  رنگ ها و تاثیر آنها  می توانیم به زیبایی خود اهمیت دهیم و احساس بهتری داشته باشیم .

 





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه