نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
زاکانی در نشست خبری: کشورداری و تحول اقتصادی با تصمیمات ۲۰ دقیقه‌ای محقق نمی‌شود
کد خبر: ١٦٣١٠٣ تاریخ انتشار: ٢٥ ارديبهشت ١٤٠٠ - ١٢:٤٧
صفحه نخست » مطالب وسط
زاکانی در نشست خبری: کشورداری و تحول اقتصادی با تصمیمات ۲۰ دقیقه‌ای محقق نمی‌شود

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسببین وضع اسفبار فعلی به عرصه انتخابات آمده اند و سودای دولت سوم روحانی را در سر می پرورانند در حالی که تحول اقتصادی با تصمیمات ۲۰ دقیقه ای میسر نخواهد شد.

 
علیرضا زاکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با بیان اینکه امروز با یک تعارض مواجهیم، گفت: از یک طرف دارای مکتب عالمگیر اسلام، ایران متمدن، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملتی شیعه و موقعیت سوق الجیشتی بی نظیر، امکانات و سرمایه های عظیم انسانی، مادی و معنوی، عمق استراتژیک و اراده عمومی برای تحول و پیشرفت ایران اسلامی هستیم که به راستی همه اینها حکایت از توانمندی ایران قوی و پیشرفته برای تکیه بر جام جهان دارد، اما از سوی دیگر، با حجم انباشته ای از ناکارآمدی های متعدد و آزاردهنده برای مردم مواجهیم.
 
وی بیان کرد: تورم دو رقمی، خط فقر تشدید شده، نرخ بالای بیکاری، وعده های فراموش شده دولتمردان، ناترازی در نظام بانکی، نقدینگی افسارگسیخته، وضعیت اسفبار بازار بورس و زیان جمع زیادی از مردم، کاهش ارزش پول ملی، عدم توجه به توانمندی های داخلی، سیاسی کاری ها، شعارزدگی ها و فساد اقتصادی خانمان سوز، تبعیض های ناروا و دنیاطلبی برخی از مسئولان و قدرت طلبی برخی از سیاسیون و انفعال و خدشه به استقلال سیاسی کشور در مقابل بیگانگان امید را در دل مردم به ویژه جوانان آینده ساز کشور کمرنگ کرده و انتظار از دولت آینده برای سامان دادن و کارآمدساختن حکومت در ارائه خدمت به مردم و تسریع پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب اسلامی را بالا برده است.
 
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عدالت، استقلال، آزادی، پیشرفت در سایه معنویت و عقلانیت باید به معنای حقیقی کلمه محقق شود، تصریح کرد: تصمیم اینجانب تا دیروز، نیامدن بود و همه تلاش خود را معطوف به تبیین شرایط سخت کشور و انسجام جبهه انقلاب نمودم اما آرایش جدیدی در صحنه رقابت شکل گرفته است و تمام نمادهای فساد، اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی به صحنه آمده اند.
 
زاکانی ادامه داد: مسببین وضع اسفبار فعلی و حامیان آنها طلبکارانه به عرصه آمده اند و سودای دولت سوم روحانی را در سر می پرورانند و در پاسخ به نیاز جبهه انقلاب و با اهتمام به منطق وحدت، پذیرفتم به میدان بیاییم تا ان شاالله با زمین زدن شبکه فساد و نفوذ، ایران قوی و پیشرفته محقق شود.
 
وی تاکید کرد: کشورداری و تحول اقتصادی نه با قانون شکنی، نه با حرف درمانی، نه با سستی و بیگانه پرستی، نه با غفلت از ظرفیت های داخلی و نه با تصمیمات ۲۰ دقیقه ای میسر نخواهد شد.
 
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه انقلاب به سطحی از بلوغ و عقلانیت و هوشمندی رسیده است که هیچ نگرانی بابت تصمیم گیری جمعی در رسیدن به نامزد واحد نخواهیم داشت.
 
زاکانی گفت: مردم به جای کنترل از راه دور و پشت میز، حضور در میدان و حل مشکلات اقتصاد را می خواهند و دو قطبی انتخابات امروز، میز قدرت پرستی در برابر حضور جهادی در میدان خدمت رسانی و مبارزه بی امان با فقر، فساد و تبعیض است. باید به خدا توکل کرد، به مردم اعتماد و تکیه نمود. اهل علم و شایستگان را محور تحول قرار داد و از همه فرصت های جهانی و منطقه ای برای پیشبرد مصالح انقلاب و منفعت ملت بهره برد.
 


برچسب ها: زاکانی


Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: