نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
فلسطین| سومین روز درگیری با ضربه بزرگ موشکی جهاد اسلامی
کد خبر: ١٦٣٠٩٥ تاریخ انتشار: ٢٢ ارديبهشت ١٤٠٠ - ٠٩:٤٤
صفحه نخست » مطالب وسط
فلسطین| سومین روز درگیری با ضربه بزرگ موشکی جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد، صبح امروز با 100 راکت و موشک شهرهای مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو را هدف گرفته است. بنا به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، در این سه روز حدود 1000 موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است

 «سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، در ساعت پنج صبح (به وقت محلی) با ۱۰۰ موشک شهرهای تل‌آویو، عسقلان، بئرالسبع و سدیروت را هدف گرفته است.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، سرایاالقدس افزود، این اقدام را در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی انجام داده است.

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس هم اعلام کرد، در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی در بامداد امروز ۲۱۰ موشک به سمت شهرهای فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

بنا به گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت در نوار غزه در این سه روز حدود ۱۰۰۰ موشک و راکت به سمت شهرهای مختلف فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند.

شهادت و مجروح شدن چهار فلسطینی در الخلیل به ضربه گلوله صهیونیست‌ها

بر اساس گزارش خبرگزاری «وفا»، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه به ۳۵ نفر رسیده که در میان آنها ۱۲ کودک و ۳ زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر رسیده است.

صبح امروز یک فلسطینی در اردوگاه «الفوار» در جنوب الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شد و سه نفر دیگر مجروح شدند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.





Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: