سایت خبری تحلیلی صابرنیوز
Selected News
یادداشت
آخر الاخبار
اوقات شرعی
خدائیان تاکید کرد:لزوم شفافیت در زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از خام فروشی در حوزه صنعت نفت توصیه کرد که راهکارهایی اتخاذ شود تا زنجیره محصولات پایین دستی با ارزش افزوده بالا افزایش یابد و در عین حال شفافیت در زنجیره تولید، مصرف و فروش حاصل شود.
برگ‌ برنده رمضانی‌ها چه بود؟/ درخشش «زندگی پس از زندگی» و «محفل»
در میان برنامه های ویژه افطار ماه مبارک رمضان برنامه «زندگی پس از زندگی» و «محفل» با اختلافی چند میلیونی نسبت به دیگر برنامه ها باز هم درخشیدند.
آیا سیگار کشیدن جزیی از ادا و اطوار بازیگران معروف است؟
فیلم‌های سینمایی، فیلم خانگی و سریال‌ها خالی از سیگار کشیدن سلبریتی‌ها و بازیگران معروف نیست؛ حتی یک فیلم از هزاران بازیگر مشهور وجود ندارد که پُک به سیگار نزنند. سیگار پشت سیگار روشن می‌شود و دود همه فضا را پُر می‌کند؛ انگار فیلمی برای مسابقه سیگار کشیدن است.
هفت نکته در خصوص تنبیه قاطعانه صهیونیست‌ها
هفت نکته قابل تامل در خصوص اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران جهت تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی وجود دارد که توجه به آنها می‌تواند زوایای پیدا و پنهان عملیات بزرگ صورت گرفته از سوی ایران را بهتر به نمایش بگذارد.
 هشدار امیرعبداللهیان به آمریکا
وزیر امور خارجه کشورمان در نشستی با سفرای کشورهای خارجی در تهران گفت: چنانچه آمریکا از سرزمین کشورهای موردنظر خود برای دفاع از تل‌آویو استفاده کند، ناچاراً پایگاه آمریکا در آن کشور مورد هدف قرار خواهد گرفت.
اشپیتیم آرفی: عاشق اجرای مستند ایرانگردی هستم/ مزه قلیه‌ماهی ایرانی بی‌نظیر است
راوی برنامه تلویزیونی «گردشگر؛ خوش اشتها» گفت: من عاشق این مستند هستم. حاضرم تمام کار و زندگی‌ام را کنار بگذارم و ادامه این مستند را اجرا کنم.
ذوالنوری: به هیأت رئیسه انتقاد جدی دارم؛ مجلس یازدهم رئیس محور است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به وضعیت موجود هیأت رئیسه به جدیت انتقاد دارم و ما نیاز به تحول داریم، گفت: مجلس نماینده محور نیست و اکنون تمام قدرت در ریاست متمرکز است.
زینب قیصری: نظارت مجلس بر هلدینگ پترو فرهنگ ضروری است
یک فعال سیاسی خواستار نظارت مجلس شورای اسلامی بر هلدینگ پترو فرهنگ شد.
میزان فطریه امسال چقدر است؟
زکات فطریه ماه رمضان از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب از ۶۵ تا ۱۸۰ هزار تومان اعلام شده است.
راهکارهای خوش‌چهره برای تحقق مشارکت مردم در«جهش تولید»
یک استاد دانشگاه، ایجاد باور و ایمان در مردم نسبت به استراتژی‌های تعیین شده در حوزه اقتصاد را از مهمترین الزامات «جهش تولید» خواند و گفت: اگر مردم بر این باور برسند که حضور در عرصه تولید به نفعشان است مشارکت می‌کنند و به دنبال آن جهش تولید محقق خواهد شد.
آخرین اخبار



صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه