از لژیونرهای فوتبال چه خبر؟ | از مصدومیت طارمی تا شب تاریک آزمون
کد خبر: ١٦٤٣١٠ تاریخ انتشار: ٠٢ شهریور ١٤٠١ - ١٢:٣٧
صفحه نخست » آخرین اخبار
از لژیونرهای فوتبال چه خبر؟ | از مصدومیت طارمی تا شب تاریک آزمون

این هفته در فوتبال جهان، طارمی از ناحیه زانو مصدوم شد و سردار شب تاریکی با لورکوزن سپری کرد.

این هفته در فوتبال جهان، مهدی طارمی در دیدار برابر رقیب بزرگ پورتو نمایشی مثبت داشت و توانست گل اول تیمش را ساخته و پرداخته کند. از طرف دیگر سردار در ادامه ناکامی‌های لورکوزن شب تلخی را سپری کرد و صادق محرمی عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشت.

در این گزارش سعی داریم به صورت اجمالی در خصوص عملکرد لژیونرهای کشورمان در این هفته صحبت کنیم.

مهدی طارمی

ستاره ایران مصدوم شد ولی کارش را کرد

مهدی طارمی در حالی مقابل اسپورتینگ به میدان رفت که از فصل گذشته تیم رقیب انواع و اقسام حاشیه‌ها را برای ستاره کشورمان به وجود آورد. از بیانیه دادن در فصل گذشته تا فعالیت بی‌شمار صفحات هواداری در فضای مجازی باعث شده بود تا تقابل طارمی با اسپورتینگ بار دیگر به تیتر رسانه‌ها بدل شود.

با این حال ستاره کشورمان دوباره موفق از میدان بیرون آمد و با وجود مصدومیت توانست کارش را به خوبی انجام دهد. طارمی گل اول پورتو را با شجاعت مثال زدنی ساخته و پرداخته کرد و باعث شد تا تیمش از حریف پیش بیافتد. سرانجام طارمی در دقیقه 72 به دلیل شدت مصدومیت از بازی بیرون رفت و دیگر بازیکنان پورتو توانستند با ضربات پنالتی به پیروزی بزرگی مقابل اسپورتینگ دست یابند.

آبولا سه شنبه نوشت که تمام کادر درمان پورتو متحد شدند تا طارمی را برای مسابقه بامداد دوشنبه آینده مقابل ریوآوه آماده سازند.

 

پورتو 3 - اسپورتینگ

سردار آزمون

روزهای سیاه لورکوزن و ناکامی‌های آزمون

بایرلورکوزن در حالی در خانه به مصاف هوفن‌هایم رفت که در 3 بازی قبلی خود شکست خورده بود. سیوانه بار دیگر از آزمون به عنوان مهاجم دوم ، پشت مهاجم اصلی یعنی پاتریک شیک استفاده کرد. ستاره کشورمان که در دیدار مقابل فرایبورگ در هفته دوم بوندس لیگا موقعیت‌های زیادی از دست داده بود، در این مسابقه ناکام ماند و حتی یک صحنه عجیب را نیز خلق کرد.

در اواسط بازی و در لحظه‌ای که شیک توپ را به سمت دروازه شلیک کرده بود، آزمون مقابل تیم و توپ ایستاد و مانع گل شدن توپ شد. این موضوع با واکنش صفحه توییتری بایرلورکوزن نیز همراه شد و آنها نیز از کار سردار تعجب کردند.

 

لورکوزن باز هم شب تلخی را تجربه کرد تا سومین شکست خود را در خانه با شکست 3 بر صفر به ثبت رساند و در قعر جدول بوندس لیگا جای گیرد.

بایرلورکوزن صفر - هوفن‌هایم 3

علیرضا جهانبخش

پیروزی فاینورد در شب نیمکت نشینی جهانبخش

اوضاع برای کاپیتان تیم ملی کشورمان اصلا خوب نیست. آرنه اسلات به بازیکنان دیگر بیشتر اعتماد نشان داده و همین باعث شده تا کمتر برای جهانبخش فرصت بازی ایجاد شود.

مهاجم ایرانی در 3 بازی برگزار شده در لیگ هلند، یک بازی نیمکت نشین بوده و 2 بازی دیگر را به صورت تعویضی وارد زمین شده است. او در 2 بازی پیش مجموعا 22 دقیقه بازی کرده و اصلا نتوانسته توانایی‌های خود را نشان دهد.

فاینورد یک - والویک صفر

سامان قدوس

اولین بازی فصل برای هافبک کشورمان

توماس فرانک برای اولین بار در فصل به ستاره کشورمان بازی داد. قدوس در دقیقه 84 مسابقه با فولام و در حالی که بازی با نتیجه 2 بر 2 دنبال می‌شد، وارد زمین شد ولی میتروویچ کار خودش را کرد و برنتفورد در دقیقه 90 گل خورد تا یک شکست تلخ در دربی لندن به ثبت رساند.

فولام 3 - برنتفورد 2

 

امیر عابدزاده

پونفرادینا برد ولی عابدزاده کلین‌شیت نکرد

دروازه‌بان کشورمان نمایش نه چندان خوب در هفته اول را جبران کرد و توانست 3 مهار به ثبت رساند. او یکی از بازیکنان برتر پونفرادینا در این هفته شناخته شد. عابدزاده با اینکه تیمش در هر 2 مسابقه پیروز شده و در رده دوم قرار دارد ولی هنوز نتوانسته کلین‌شیت کند.

پونفرادینا 2 - ایبیزا یک

علی قلی زاده

پیروزی شارلروا در حضور 72 دقیقه قلی زاده

بازیکن تکنیکی کشورمان در دیدار این هفته شارلروا 72 دقیقه در میدان بود.یک شوت به درون چارچوب دروازه حریف زد و توانست آمار 50 درصد دریبل موفق به ثبت رساند. 88 درصد پاس‌های او به مقصد رسید ولی جزو بازیکنان برتر شارلروا نام نگرفت. شب، شب‌ِ تعویضی‌های شارلروا بود و آنها توانستند نتیجه بازی را به سمت پیروزی هدایت کنند.

احسان حاج صفی - میلاد محمدی - کریم انصاری فرد

برد پرگل آ.اک در حضور 2 ایرانی

در هفته اول سوپرلیگ یونان حاج صفی 90 دقیقه بازی کرد و میلاد محمدی نیز در لحظات آخر بازی وارد میدان شد. هنوز وضعیت انصاری فرد نیز مشخص نیست. حاج صفی در خط دفاعی 3 نفره آ.اک نمایشی بسیار خوب به ثبت رساند.

لامیا صفر - آ.اک آتن 3

صادق محرمی

نمایش عالی دفاع راست تیم ملی در کرواسی

در هفته ششم لیگ کرواسی، محرمی برای چهارمین بار در ترکیب اصلی دینامو قرار گرفت و نمایشی عالی به ثبت رساند. او گل دوم تیمش را ساخته و پرداخته کرد و در طول 90 دقیقه بازی یکی از بازیکنان برتر زمین بود.

دیناموزاگرب 5 - اوسیک 2

مجید حسینی - علی کریمی

شکست کایسری‌اسپور در شب مصدومیت بازیکن ایران

در هفته سوم لیگ ترکیه، زور کایسری اسپور به باشاک‌شهیر نرسید. طبق تحلیل سایت سوفااسکور ، نمایش کریمی در میانه میدان خوب بود ولی در دقیقه 74 به دلیل 2 مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. حسینی نیز شب خوبی سپری نکرد تا کایسری اسپور یک شکست دیگر را متحمل شود.

باشاک شهیر 2 - کایسری اسپور صفر

علی علیپور

تساوی ژیل ویسنته در حضور مهاجم ایران

در هفته سوم لیگ پرتغال، علیپور باز هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در 22 دقیقه حضورش در تیم ژیل ویسنته نتوانست گلی به ثمر رساند. او در این مدت تنها یک شوت به سمت دروازه روانه کرد و یک موقعیت بزرگ را نیز از دست داد تا از سوی سوفااسکور نمره پایین 6.4 را دریافت کند.

ژیل ویسنته صفر - فامالیسائو صفر

لیگ قطر

امید ابراهیمی 90 دقیقه در ترکیب الوکره بازی کرد و توانست در برد پرگل و 3 بر صفر تیمش مقابل قطر سهم بزرگی ایفا کند.

کنعانی زادگان نیز در بازی الاهلی مقابل الریان گل دوم و برتری تیمش در دقیقه 92 را به ثمر رساند. او با خونسردی تمام پشت ضربه پنالتی ایستاد و 3 امتیاز خارج از خانه برای الاهلی بدست آورد. شجاع در این مسابقه حضور نداشت.





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه