بهترین راه برای جابجایی یخچال بدون خراب کردن کف خانه
کد خبر: ١٦٤١٨٢ تاریخ انتشار: ٠٥ خرداد ١٤٠١ - ١٠:٤٥
صفحه نخست » آخرین اخبار
بهترین راه برای جابجایی یخچال بدون خراب کردن کف خانه

بدون شک جابجایی وسایل بزرگ مهم ترین و سخت ترین قسمت اسباب کشی است. این مورد، به خصوص زمانی که نمی خواهید کفپوش های لمینت، پارکت، سرامیک یا کاشی خود را خراب کنید، اهمیت بیشتری نیز پیدا می کند. یخچال ها خصوصا اگر از انواع ساید بای ساید باشند، بزرگ ترین وسایل هر خانه ای هستند که اگر با دقت جابجا نشوند، احتمالا آسیب های زیادی بر روی کفپوش شما بر جای می گذارند. بنابراین لازم است که یخچال خود را با دقت زیادی جابجا کنید تا از هرگونه آسیب به کفپوش تان جلوگیری کنید.

در این مقاله مروری بر ابزارها و نکاتی که برای جابجایی یخچال بدون آسیب رساندن به طبقات نیاز دارید، خواهیم داشت.

بهترین راه برای جابجایی یخچال بدون خراب کردن کف خانه

1. اندازه گیری کنید

برای داشتن یک اسباب کشی خوب، ابتدا باید یخچال و مسیرهای حرکت آن را اندازه گیری کنید. این امکان وجود دارد که یخچال از قسمت هایی از خانه به دلیل وجود درهای باریک یا راهروها رد نشود. بنابراین پس از اندازه گیری، می توانید مشخص کنید که یخچال از مسیرهای جایگزین مثل درب کشویی تراس رد شود. بنابراین داشتن اندازه یخچال و برنامه ریزی پیش از حرکت، به شما کمک می کند تا از دردسرهای بزرگ نجات پیدا کنید.

2. یخچال را آماده حرکت کنید

هنگامی که برنامه و مسیر حرکت یخچال را تعیین کردید، اکنون زمان آماده سازی یخچال است. ابتدا محتویات داخل یخچال را تخلیه کنید و آن را کاملا تمیز کنید.

توصیه می شود یخچال را تقریباً 24 تا 48 ساعت قبل از جابجایی، خاموش کرده و یخ زدایی کنید. مطمئن شوید که یخچال تان پیش از جابجایی، کاملاً خشک شده و عاری از هرگونه ذرات غذا باشد. با این کار از کپک زدن جلوگیری خواهید کرد.

بهترین راه برای جابجایی یخچال بدون خراب کردن کف خانه

مسلما نمی خواهید هنگام جابجایی، درب یخچال باز شده و با برخورد به اطراف، بشکند. پس وقتی یخچال کاملا تمیز شد، درب آن را به وسیله نوارچسب های 5 سانتی محکم کنید.

همچنین اگر قرار نیست که طبقه ها و قفسه ها را از یخچال جدا کنید، مطمئن شوید که قفسه ها محکم در جای خود فیکس شده اند. اما پیشنهاد می کنیم که تمامی قفسه ها و طبقات یخچال را جدا کرده و در پاکت های بزرگ یا جعبه قرار دهید. چنانچه مسیر حرکت شما طولانی است، پیشنهاد می کنیم راه دوم را انتخاب کنید.

همچنین به یاد داشته باشید قبل از جابجایی دستگاه، باید سیم برق را نیز با استفاده از نوار برق در جلوی یخچال محکم کنید. شرکت های باربری معتبر و حرفه ای همچون Zarbfbar.com می توانند تمامی این مراحل را خودشان برای شما انجام دهند.

3. محل حرکت یخچال را تمیز کنید

دقت کنید که کثیفی کف خانه، احتمالا می تواند در طول فرآیند جابجایی یخچال، موجب آسیب به کفپوش شود و جابجایی یخچال را پیچیده تر کند. کفپوش تمیز، کار شما را برای حمل یخچال آسان می کند. علاوه بر این، احتمالا کفپوش شما مدت هاست که تمیز نشده، اکنون فرصتی عالی برای این کار است.

4. تجهیزات را جمع آوری کنید

مسلما اگر از خدمات مراکز حرفه ای باربری همچون بسته بندی ظریف بار استفاده کنید، نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. کارگران حرفه ای باربری می توانند با طناب های مخصوص، یخچال را به خود محکم کرده و جابجا نمایند. اما دقت کنید که اگر می خواهید این کار را خودتان انجام دهید بایستی ابتدا یکسری وسایل و تجهیزات را برای جابجا کردن یخچال آماده کنید.

یک گاری دستی لوازم خانگی مهم ترین وسیله موردنیاز شماست. همچنین می توانید جابجایی یخچال را با استفاده از دو پانل زمینی که چرخ دارد و زیر یخچال قرار می گیرد، استفاده کنید.

قبل از اینکه یخچال را روی یک وسیله چرخدار قرار دهید، ابتدا آن را از دیوار دور کنید تا خط و خشی روی دیوار ایجاد نشود.

اگر کف آشپزخانه و مسیر حرکت یخچال، مفروش نشده و کفپوش است، بهتر است برای جلوگیری از آسیب زدن یخچال به آن، از موکت های اضافه یا یک فرش در طول مسیر استفاده کنید. این کار علاوه بر آسان کردن حرکت یخچال، از آسیب زدن به کفپوش نیز جلوگیری خواهد نمود.

5. یخچال را به درستی روی پانل های زمینی یا گاری قرار دهید

چرخاندن یا کشیدن یخچال می تواند کفپوش را خراب کند. برای جلوگیری از این مشکل، ابتدا یخچال را از دیوار فاصله دهید. پایه ها را درست جلوی یخچال قرار دهید. سپس یخچال را از یک طرف بلند کرده و روی این پانل ها بگذارید. در آخر به کمک یک بند محکم، یخچال را به گاری یا پایه ها محکم کنید تا در حین جابجایی، تکان نخورد.

6. کمک بگیرید

جابجایی دستگاه به تنهایی، علاوه بر اینکه امنیت ندارد، شما را با معضلات زیادی روبرو خواهد کرد. اگر قصد دارید تا خودتان یخچال را جابجا کنید، از یک دوست یا همسایه کمک بخواهید. چرا که برای حرکت دادن یخچال به فرد دیگری نیاز خواهید داشت.

استفاده از خدمات یک باربری حرفه ای نیز یک گزینه عالی پیش روی شماست. مسلما هزینه ای که بابت جابجایی صحیح یخچال به شرکت های باربری حرفه ای می پردازید، بسیار کمتر از خرید یک یخچال جدید است!

علاوه بر این، شرکت حمل و نقل حرفه ای، تجهیزات مورد نیاز برای جابجایی صحیح یخچال را دارند، بنابراین نیازی به تهیه این ابزارها نیز نخواهید داشت. اگر برای یافتن افراد حرفه ای مورد اعتماد در منطقه کرج به کمک نیاز دارید، همین حالا با ظریف بار کرج تماس بگیرید.

باربری حرفه ای در تهران و کرج

امروزه استفاده از خدمات باربری حرفه ای برای جابجایی صحیح یخچال به خصوص یخچال های ساید بای ساید، امری ضروری به نظر می رسد. مراکز معتبر بسته بندی و حمل بار همچون ظریف بار در کرج می توانند به راحتی هتمام انواع یخچال های شما را بدون هرگونه آسیب در کمترین زمان ممکن جابجا نمایند.

  1. بهترین راه برای جابجایی یخچال بدون خراب کردن کف خانه

ظریف بار

ظریف بار ارائه دهنده خدمات تخصصی بسته بندی و حمل بار در سراسر تهران و کرج است. شما در هر منطقه تهران یا کرج که باشید، می توانید از خدمات بسته بندی ظریف بار و همچنین جابجایی و چیدمان مجدد نیروهای ما به صورت تخصصی، استفاده نمایید.

 

 

 

 

 





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه