سردار قاآنی خطاب به آمریکا: تا فرصت هست از جغرافیای پیرامونی ایران خارج شوید/ به زودی به بدترین شکل فرار خواهید کرد
کد خبر: ١٦٣٦٥١ تاریخ انتشار: ١٣ آذر ١٤٠٠ - ٠٩:٣٩
صفحه نخست » مطالب وسط
سردار قاآنی خطاب به آمریکا: تا فرصت هست از جغرافیای پیرامونی ایران خارج شوید/ به زودی به بدترین شکل فرار خواهید کرد

فرمانده سپاه قدس گفت: آمریکا تا فرصت دارید باید از منطقه خارج شود وگرنه به زودی فرار خواهد کرد.

 سردار اسماعیل قاآنی صبح پنجشنبه در اولین سالگرد شهادت عبدالرسول استوار محمود آبادی بیان کرد: برگزاری جلسه گرامی داشت شهدا همچون سایر جلسات نیست بلکه این افراد به علت ویژگی خاص انسانی آنان ضمن گرامیداشت فقدان آنان باید راهی که شهدا برای بشریت مشخص کرده‌اند را فرا گرفته و ادامه دهیم.
 
وی افزود: در زمانی قرار گرفته‌ایم که باید اهداف شهدا را محقق کنیم تا بتوان حکومت جهانی امام زمان (عج) را برپا کرده و عزت آفرین بود.
 
فرمانده قدس تاکید کرد: در آئین گرامیداشت شهدای چندین پیام وجود داشته که اولین پیام آن است که به خانواده شهدا یادآور می‌شویم که ملت اسلامی جمهوری اسلامی ایران همیشه یاد و خاطره شهدا را در بین خود نگاه داشته‌اند.
 
سردار قاآنی ادامه داد: بنای جامعه اسلامی آن است که مردم باید ادامه دهنده خون شهدا باشند تا جامعه در مسیری قرار بگیرد که هدف آن تعالی به خداوند است این در حالی است که روحیه مشترک تمامی شهدا آن است که آنان به دنبال تحقق تکالیف خود بوده‌اند.
 
او در خصوص ویژگی شهدا عنوان کرد: شهدا بعد از انجام تکلیف تمام تلاش خود را می‌کردند تا هر آنچه در اختیار دارند برای توسعه اسلام و کشور به کار بگیرند این در حالی است که شهدا همواره به درگاه الهی توسل داشتند تا بتوانند با تلاش به اهداف برسند.
 
فرمانده سپاه قدس معتقد است اگر فرهنگ ایثار، شهادت و جبهه در جامعه جاری باشد می‌توان هر مشکلی را در جامعه برطرف نمود.
 
سردار قاآنی خاطرنشان کرد: راهکار زندگی عزت مندانه تنها از مسیر جبهه گذر می‌کند و این فرهنگ موجب شد ٨ سال جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شود این نکته نباید فراموش شود که شهدا معلم عزت آفرین در منطقه و در جهان اند و این مکتب مورد توجه همه آزادی خواه های جهان قرار گرفته است.
 
وی متذکر شد: تاسی از فرهنگ شهادت و جبهه نیروهای انقلابی ایران موجب شد مردم مظلوم جهان نظیر فلسطین و یمن بدون واهمه به مقابله با دشمنان پرداخته‌اند.
 
سردار قاآنی ادامه داد: دوران بزن در رو بودن گذشته و آمریکا در میان هیچ کشوری در جهان جایگاه خوبی نداشته و هرجا وارد شده است خرابی به بار آورده است.
 
فرمانده سپاه قدس به دولت مردان آمریکایی گفت: تا فرصت هست از جغرافیای پیرامونی ایران خارج شوید وگرنه به زودی با بدترین رفتارها از منطقه فرار می‌کنید.
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه