در اقدامی عجیب سرنشینان خودروهای اعمال قانون شده در جاده ها سرگردان میشوند و پلیس هم پاسخگو نیست!
کد خبر: ١٦٣٢٢٥ تاریخ انتشار: ١٥ تير ١٤٠٠ - ٠٩:٤٨
صفحه نخست » آخرین اخبار
در اقدامی عجیب سرنشینان خودروهای اعمال قانون شده در جاده ها سرگردان میشوند و پلیس هم پاسخگو نیست!

اعمال قانون توسط پلیس راهور امری بازدارنده و واجب است ، اما در شرایط کرونایی و استانهایی که قرمز هستند نباید تمهیداتی اندیشه شود؟

 به گزارش خبرنگار صابرنیوز از استان مازندران ،خودرویی که به علت سبقت غیر مجاز و به گفته راننده توقیف شده ، لجبازی و عدم رعایت شئونات انتظامی و ایجاد رعب و وحشت و بداخلاقی توسط مامورین راهور در یکی از پاسگاه های جاده چالوس ، باعث سرگردانی مسافرین شده و به علت شرایط بد محیطی و نبود امکانات رفاهی و عدم رعایت پروتوکلهای بهداشتی ساعتها کنار جاده بلا تکلیف ماندند.
راننده اعمال قانون شده به خبرنگار ما توضیح داد که در زمانی که مامور ( راننده ) بعداز تاخیر از خودروی پلیس پیاده شد و با یک حالت زننده و دست به کمر و استینهای بالا زده و بدون کلاه نظامی که عکس ان موجود میباشد بدون هیچگونه توضیح و جواب سلامی مدارک را گرفته و چون بنده از خودرو پیاده نشدم درخواست همراه شدن مامور در شرایط کرونایی و نداشتن ماسک با خودروی اعمال قانون شده به پارکینگ را رد نمودم با توهین بنده را با خودروی خود به پارکینگ هدایت کردند.
بارها از مامور فوق الذکر درخواست مساعدت در خصوص توقیف خودرو در شرایط کرونایی و نبود وسیله نقلیه در جاده و همراه بودن خانواده نمودم که با بی توجهی انها مواجه گردیدم.!
سئوال بنده بعنوان یک شهروند این است که ایا با همه متخلفین مقررات در جاده ها همینگونه برخورد میشود؟
ایا خودرویی که به ارتفاع 2 متر روی باربند خود وسیله مسافرت قرار داده و احتمال واژگونی ان وجود دارد و دهها موارد دیگر حادثه ساز ،کمتر از سبقت غیر مجاز است؟
فرماندهی محترم ناجا ایا اگر به علت نبود امکانات در پاسگاه های بین جاده ای با خانواده شما چنین برخوردی میشد میتوانستید تحمل کنید؟
در ان روز کذایی و به علت نبود برق و امکانات حداقلی رفاهی عده ای به غیراز بنده هم سرگردان بودند که متاسفانه جرات اعتراض و پیگیری نداشته و ندارند . لازم بذکر است عدم برقراری ارتباط با 197 و عدم پاسخگویی 110 وضعیت روحی و روانی برای مسافرین پیش اورد که امیدوارم برای یکبار هم شده برای فرمانده محترم ناجا و خانواده ایشان پیش بیاید تا ببینند که فقط گزارش به مراجع عظام کافی و لازم نیست و بلکه حضور و بازرسی میدانی لازمست.
در اخر از مسئولین محترم راهور و ناجا درخواست دارم برای یکبار هم که شده به پاسگاه های بین شهری و جاده ای سرکشی کنند و ببینند مردم به خاطر یک تحلف عمدی و غیر عمدی چه میکشند.




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه