شک نکنید صوت ظریف به صورت تعمدی لو رفته است/باید به نظام لیبرال و غرب تبریک گفت که فدائیان انتحاری مثل ظریف دارد
کد خبر: ١٦٣٠٦٩ تاریخ انتشار: ١٢ ارديبهشت ١٤٠٠ - ١٥:٤٨
صفحه نخست » تیتر یک
سخنان نائب رئیس مجلس در مورد ظریف:
شک نکنید صوت ظریف به صورت تعمدی لو رفته است/باید به نظام لیبرال و غرب تبریک گفت که فدائیان انتحاری مثل ظریف دارد

اگر میدانی که شهدای والامقام احمدی روشن در هسته ای، طهرانی مقدم در موشکی و سلیمانی در منطقه بوجود آوردند نبود ، اصلا قدرتهای جهانی امثال ظریف را برای مذاکره به حساب نمی آوردند

 
 
 قاضی زاده نائب رئیس مجلس در سفر به قم در حوزه علمیه شهید صدوقی گفت:شک نکنید صوت ظریف به صورت تعمدی لو رفت و پخش شد، این صوت برای ایجاد فاصله نظام و مردم منتشر شد و دقیقا سناریوی انتشار صوت ظریف شبیه سناریوی انتشارصوتی ست که قبل از انتخابات سال ۹۶ پیرامون اعدام ها منتشر شد.
 
وی ادامه داد: آمدند با انتشار صوت ظریف دوگانه دیپلماسی و میدان، دوگانه جنگ و صلح طراحی کردند و خواستند این گونه به مردم القا کنند که امثال حاج قاسم میخواستند جنگ درست کنند و ما دنبال صلح بودیم.
 
قاضی زاده اظهار داشت: ظریف با سخنانش در این صوت به خودش بمب بست و به صورت انتحاری خودش را منفجر کرد تا بتواند به اسطوره بزرگی مثل حاج قاسم آسیب بزند.
 
 
وی در ادامه افزود: باید به نظام لیبرال تبریک گفت که سربازان فدایی همچون ظریف دارد که حاضر است به خودش بمب ببندد و خودش را منفجر کند تا به حاج قاسم آسیب بزند و ظریف به شکلی خود را فدای سیستم باطل لیبرال و غرب کرد که انسان را یاد یاران معاویه و آن جمله امیرالمومنین علی(ع) می اندازد که ای کاش چند نفر از یاران معاویه را داشتم....
 
نائب رئیس مجلس خطاب به ظریف گفت: شما محبوب تر از حاج قاسم سراغ دارید؟ درگیر شدن با حاج قاسم و زدن چنین اسطوره بزرگی از کسی جز ظریف بر نمی آمد و به دنبال این بودند که با این کار در یکی از مقدس ترین اسطوره نظام که امتداد یک مبنای فکری ست و یک اجماع عمومی ایجاد میکند علامت سوال و شبهه ایجاد کنند.
 
وی با انتقاد از ارکان دولت عنوان کرد: عناصر اصلی دولت همگی امنیتی هستند و مسئول برنامه آقای ظریف هم که آقای آشناست خودش از افراد امنیتی ست و این موضوع که می گویند صوت لو رفت بیشتر شبیه یک شوخی ست.
 
قاضی زاده در پایان افزود: آمده ام که میدان را توسعه دهم، میدانی که حاج قاسم علمداری اش را میکرد. آمده ام میدانی که شهدای والامقام احمدی روشن در هسته ای، طهرانی مقدم در موشکی و سلیمانی در منطقه بوجود آوردند را تقویت کنم. اگر اینها نبودند اصلا قدرتهای جهانی امثال ظریف را برای مذاکره به حساب نمی آورند.
 


برچسب ها: ظریف, قاضی زاده


Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه