سخنان مهم شهید فخری‌زاده در خصوص مذاکره با آمریکا + صوت
کد خبر: ١٦٢٥٨٩ تاریخ انتشار: ١٢ آذر ١٣٩٩ - ١٠:٢٨
صفحه نخست » مطالب وسط
سخنان مهم شهید فخری‌زاده در خصوص مذاکره با آمریکا + صوت

این دانشمند هسته‌ای کشورمان در خصوص مذاکره با دشمن توصیه کرده است: بحث این است که این گرگ، گرگ است تا مادامی که گرگ بودنش را زمین نگذاشته و بر اساس احترام متقابل نخواهد مذاکره کند نباید پای میز مذاکره رفت.

 
 
 
در برنامه پرونده ویژه که شامگاه سه‌شنبه از شبکه سوم سیما پخش شد، بخشی از سخنان منتشر نشده دانشمند شهید محسن فخری‌زاده پخش شد.
 
 
شهید فخری‌زاده در این سخنان می‌گوید: آموزه‌های ما چند خط مشخص دارد، اولین خط آن استکبارستیزی و دفاع از مظلوم در هر جایی که هست. عدم سازش پذیری با استکبار یعنی اشدا علی الکفار. حاج قاسم آیا مصداق کامل این موضوع بود یا نبود؟
 
نکته این است که این موضوع را قرمز و آبی نکنید؛ هر کس آبی بود دوست من است هر کسی قرمز بود دشمن من است! هر کسی اصلاح طلب است دشمن من است و هر کسی اصولگرا است دوست من است یا نه هر کسی اصلاح طلب است دوست من است و هر کسی اصولگراست دشمن من است؛ اینها غلط است. اگر مبارزه با استکبار داشتی یار من هستی، دفاع از مظلوم کردی یار من هستی، دوری از هوا و هوس و دنیاپرستی کردی یار من هستی؛ اینها معیارهای اصلی است در دید امثال حضرت آقا و امثال حاج قاسم و عزیزان دیگر این نبوده که چه کسی اصلاح طلب است. اگر مخالفتی با کسی می‌کنند نه از موضع اصولگرایی علیه اصلاح طلبی و نه از موضع اصلاح طلبی علیه اصولگرایی.
 
 
وی خاطرنشان می‌کند: آمریکا قابل سازش نیست تا مادامی که این آمریکا همین آمریکاست و تا مادامی که ما بنا داریم پیرو امام باشیم.
 
 
دانشمند شهید هسته‌ای در این سخنان منتشر نشده اظهار می‌دارد: سازش با این (آمریکا) معنا ندارد و این نوع شهادت نشان داد که نمی توان به حرف، قول و رفتارش تکیه و اعتماد کرد.
 
 
 
Get the Flash Player to see this player.
 
 
وی ادامه می‌دهد: آمریکا زده کشته داده و بعد پیغام می فرستد که می‌خواهیم تنش زدایی کنیم؛ ببینید با چه موجودی سر کار داریم، بعد می خواهید با چنین موجودی بروید و مذاکره کنید؟ مذاکره کنید که چه بشود؟ یعنی می‌خواهد (وضع) از این بدتر شود دارو و دلار که نداریم نفتمان را هم که نمی‌توانیم بفروشیم.
 
شهید فخری‌زاده در ادامه این سخنان خود می‌گوید: حالا مذاکره کنیم که چه بشود؟ FATF را امضا کنیم که چه بشود؟ CFT را امضا کنیم که چه بشود؟
 
رئیس شهید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تصریح می دارد: خط این نیست که عزیزان چون طرف اصولگرا، اصلاح‌طلب و کارگزارانی با شما مخالفت یا موافقت کند. بحث این است که این گرگ، گرگ است تا مادامی که گرگ، گرگ بودنش را زمین نگذاشته و بر اساس احترام متقابل نخواهد مذاکره کند نباید پای میز مذاکره رفت.
 


برچسب ها: فخری زاده


Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه