خشم اصلاح‌طلبان از دعوت کیهان به انصاف درباره پناهیان!
کد خبر: ١٦٢٢٩٥ تاریخ انتشار: ٢٢ شهریور ١٣٩٩ - ٠٨:٢٠
صفحه نخست » آخرین اخبار
خشم اصلاح‌طلبان از دعوت کیهان به انصاف درباره پناهیان!

یک سایت حق‌العمل‌کار از دفاع کیهان از پناهیان عصبانی شد و به مدیر مسئول آن حمله کرد.

 پنج‌شنبه هفته گذشته مدیر مسئول کیهان طی یادداشتی از موج تخریبی روزهای اخیر علیه حجت‌الاسلام پناهیان انتقاد و حمله‌کنندگان را به انصاف و پیشگیری از سوء‌استفاده دشمنان دعوت کرد.
این یادداشت و دفاع منطقی از یک چهره فرهنگی و مذهبی کشور که این روزها مورد هجوم چند گروه مختلف -از ضدانقلاب خارج‌نشین تا مدعیان اصلاحات و برخی از مدعیان عدالت‌خواهی- قرار گرفته، به مذاق عده‌ای از مدعیان اصلاح‌طلبی که سوژه‌ای برای حمله به نیروهای انقلاب یافته بودند، خوش نیامد. سایت انتخاب با انتشار ویدیویی مدعی شد حسین شریعتمداری بارها مخالفانش را مورد تهمت و توهین قرار ‌داده و به همین خاطر اجازه ندارد دیگران را دعوت به اخلاق کند. این سایت برای اتهامات فراوانی که به مدیر مسئول کیهان وارد کرده است هیچ شاهد و نمونه‌ای ارائه نکرده است و تنها با انتشار تصاویری از سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های وی بدون پخش صدای شریعتمداری در آن به ایراد اتهام علیه او پرداخته است.
این سایت حق‌العمل‌کار، شاهد ادعای خود را نقدهای سیاسی کیهان به برخی از مدیران کشور معرفی کرده و عامدانه درباره تفاوت نقد سیاسی و ورود به حیطه خصوصی زندگی افراد، خود را به تجاهل می‌زند و نمی‌گوید در کدام نقد کیهان به زندگی خصوصی آقای روحانی، ظریف، صالحی و دیگران پرداخته شده است؟!
نمونه بارز و شاخص رویکرد کیهان درباره مسائل خصوصی و زندگی شخصی افراد را می‌توان در ماجرای شهردار اسبق تهران مشاهده کرد. در حالی که حتی رسانه‌های مدعی اصلاحات نیز از پرونده جنایی محمدعلی نجفی نگذشته و با آب و تاب فراوان به آن پرداخته و بعضاً بی‌انصافی و بی‌اخلاقی درباره قربانی ماجرا را به اوج رسانده بودند، کیهان به حداقلی‌ترین شکل ممکن با ماجرا برخورد و فقط به ذکر اصل خبر به‌صورت بسیار خلاصه بسنده کرد و یا مدیر مسئول کیهان در مصاحبه با واشنگتن‌پست هنگامی که با پرسش خبرنگار در‌باره اختلافش با ظریف رو‌به‌رو می‌شود، می‌گوید ما با آقای ظریف اختلاف سیاسی داریم ولی یک موی او را با تمامی اعضای تیم‌های مذاکره‌کننده ۱+۵ عوض نمی‌کنیم.
از سایت مدعی اصلاحات انتخاب انتظاری جز دشمنی و کینه‌توزی با کیهان نداریم و به دشمنی گردانندگان این سایت با کیهان افتخار هم می‌کنیم و همین ‌اندازه که برای اتهامات خود به مدیر مسئول کیهان هیچ شاهد و نمونه‌ای ارائه نکرده و صرفاً ادعاهای خود را روی تصویر شریعتمداری گذاشته است، برای کسانی که کمترین بهره‌ای از درک و شعور دارند کافی است تا به هویت واقعی آن پی ببرند.
حمله به کیهان البته نه عجیب است و نه جدید بلکه آنچه می‌تواند و باید عجیب باشد، خودداری این جماعت از فحاشی علیه کیهان است! 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه