آقای شریعتمداری اگر خرما خوب نیست ! شما هم نخورید
کد خبر: ١٦٢٢٤٤ تاریخ انتشار: ٢٢ مرداد ١٣٩٩ - ١٦:٠٧
صفحه نخست » تیتر یک
آقای شریعتمداری اگر خرما خوب نیست ! شما هم نخورید

اقای شریعتمداری با استفاده از روزنامه وزین کیهان و بعنوان نماینده ولی فقیه در ان روزنامه به برخورد با مهندس فتاح پرداخته و از طرفهای خصوصی و حقوقی به نوعی دفاع نموده است

  بعداز برنامه تلویزیونی نگاه یک و صحبتهای روشنگرانه و انقلابی مهندس فتاح ، عده ای در سدد برامدند تا ترمز اقای فتاح را بکشند و یا ماله بر اعمال غیر شرعی خود بکشند.
در روزنامه کیهان یاداشتی به قلم جناب شریعتمداری به چاپ رسید که باعث تعجب دوستان ایشان و از جمله خود ما گردید.
جناب حاج حسین شریعتمداری 
1- شما که اقای فتاح را نصیحت و ارشاد میکنید و کار ایشان را در زمره طبرزدیها قلمداد میکنید ، خود چرا اب به اسیاب دشمن میریزید؟؟ برادر عزیز انقدری که یاداشت شما معاندان را به وجد اورده ، مصاحبه اقای فتاح نیاورده!!
2- مگر نیروهای مسلح مقتدر نظام متولی ندارند که شما سینه چاک انها شده اید.؟؟ چرا فکر میکنید که شما همه چیز میفهمید و منابع خبریتان موثق و صادق هستند؟
3- سردار عزیز جباری ،جواب خود را به اقای فتاح رساندن و دیگر نیازی نبود شما مدعی العموم شوید.
4-گفته اید که مخاطبان اقای فتاح دلائل و مستندات خود را برای اقای فتاح فرستاده اند!! جناب شریعتمداری از کجا و چه جور متوجه شدید مستندات مخاطبان واقعی و حرفهای اقای فتاح غبر واقعی و غیر مستند است؟؟
5-در پراگراف 2 به تندی به نماینده منسوب رهبری تاختید و برداشتهای خود را به حق دانسته اید!!! واقعا به اخر خط روزنامه نگاری رسیده اید؟؟
6-در جایی دیگر با تعجب گفته اید اقای فتاح نمیتوانست از غیر واقعی بودن انچه مطرح کرده بی خبر باشد!!!! این یعنی یک تهمت و توهین به یک کارگزار نظام که اگر از همه طرفهای دعوا درستکار تر نباشد کمتر نیست.
7- اقای فتاح به هیچکس نسبت فساد مالی نزدند ولی مردم سئوال دارند امثال اقای حداد چگونه میتوتنند املاکی را طی 3دهه از مستضعفین تصرف کنند و بعد خود را خادم فرهنگ قلمداد کنند؟؟
اقای شریعتمداری شما اگر دلتان برای نظام میسوزد و نگران هجمه معاندین هستید ، توضیح بفرمائید از کجا و چه کسی به ایشان این ملک را داده؟
حرمت مسجد را چه کسی باید نگه دارد؟ تا کی و تا کجا باید و یا میتوان دهانها را به بهانه حفظ نظام بست و افکار را فریب داد؟
اقای شریعتمداری برای اینکه اقای فتاح به حرفهای مدعیانه او پاسخ ندهد ، میگوید ابروهای خود را درهم نکشید و احتمالا هر چه من گفنم و اطرافیانم برداشت کردند درست و حق است.
برادر عزیز کمی اهسته تر و اجازه بدهید مسئولین از خود دفاع کنند و همانطور که مجری توانمند برنامه نگاه یک گفتند ، همه طرفهایی که نامشان برده شد میتوانند از خود دفاع کنند و لازم نیست از طریق روزنامه شما حرفی به نیابت انها گفته شود. گرچه روزنامه شما متعلق به یک عده خاص است و نه کل نظام .
در اخر سخنی هم با اقای مهندس فتاح 
برادر عزیز شما حامی و حافظ منافع مستضعفین هستید و بدانید تا زمانی که با رانت و فساد و دست اندازی مبارزه کنید ، خودی و غیر خودی ها به شما احسنت نخواهند گفت همانطوری که کیهان یکبار نپرسید که اقایان مسئول از کجا صاحب مدرسه شدید.؟
یا اینکه اکثر مدارس بزرگ و چند شعبه متعلق به چه کسی است.




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه