حضور انتخاباتی عارف در پروژه‌های شهری
کد خبر: ١٦١٧٢١ تاریخ انتشار: ٢٧ بهمن ١٣٩٨ - ١٦:٣٨
صفحه نخست » آخرین اخبار
حضور انتخاباتی عارف در پروژه‌های شهری

محمدرضا عارف با شرکت در افتتاح ۵۵ پروژه شهری که امروز در منطقه ۲۲ تهران برگزار شد، در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: درست است در پروژه‌های شهری شرکت نمی‌کند، اما نباید این حضورش در هفته تبلیغات برداشت انتخاباتی شود. با وجود این، او در هفته انتخابات از تریبون یک نهاد نیمه دولتی به اقدامات مثبت اصلاح طلبان در مجلس و شورا تاکید کرد.

 در حالی نماینده اصلاح طلب مجلس برای اولین بار در افتتاحیه پروژه‌های خرد شهری شرکت کرد که در لا لای صحبت‌های خود تاکید داشت این حضور انتخاباتی نیست.

به گزارش «تابناک»؛ عارف در بخشی از سخنان خود به بدهی‌های شهرداری اسبق تاکید و سپس عنوان کرد که این صحبت انتخاباتی نیست.

او در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد، درست است در پروژه‌های شهری شرکت نمی‌کند، اما نباید این حضورش در هفته تبلیغات برداشت انتخاباتی شود. با وجود این، او در هفته انتخابات از تریبون یک نهاد نیمه دولتی به اقدامات مثبت اصلاح طلبان در مجلس و شورا تاکید کرد.

محمدرضا عارف، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از ۵۵ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۲۲ به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: حضور پرشور و معنادار مردم تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن قابل پیش بینی بود، چون مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند و علیرغم نقد‌های جدی که دارند، حساب نظام و انقلاب خود را از مسئولان جدا می‌کند. البته این حضور مسئولیت مسئولان را دو چندان می‌کند که در مسیر مردم و نظام هر چه بیشتر تلاش کنند.

رئیس فراکسیون امید مجلس افزود: جمعه آینده نیز یکی از رویداد‌های مهم سال جاری رقم خواهد خورد که مردم وفاداری خود را به انقلاب نشان می‌دهند و بار دیگر سمت و سوی نظام را صندوق‌های رای مشخص خواهد کرد تا مجلس کارآمدتری تشکیل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی و زیرساختی منطقه ۲۲ اشاره کرد و افزود: منطقه ۲۲ را نمی‌توان تنها یکی از مناطق شهر تهران تلقی کرد، قرار بود این منطقه با ایجاد فضای فرهنگی محیطی مناسب برای اوقات فراغت مردم تهران فراهم کند که ۵۵ پروژه عمرانی و زیربنایی افتتاح شده امروز در همین مسیر است.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود به تاسیس چهار دفتر توسط فراکسیون امید در شهرستان‌های حوزه انتخابیه تهران اشاره کرد و افزود: چهار دفتر در چهار شهرستان پردیس، شمیرانات، شهر ری و اسلامشهر توسط فراکسیون امید ایجاد شد و تجربه‌ای موفق به حساب می‌آیند که توانستیم از طریق آن‌ها مطالبات مردم را پیگیری کنیم و در مرحله بعد با نمایندگان شورای شهر در حوزه خدمات شهری پیگیری‌های موثرتری داشته باشیم. در همین مسیر نیز کمک‌هایی در فصل بودجه و قوانین مادر همانند مالیات بر ارزش افزوده که سهم خوبی برای شهرداری‌ها تعیین شد، داشتیم.

عارف ادامه داد: توسعه و اولویت‌های شهر همچون نوسازی بافت‌های فرسوده پیگیری و اقدامات ارزشمندی انجام شد لذا باید به عنوان رئیس مجمع ۵۱ نفره امید تهران از شهردار و شورای شهر تهران که برنامه‌های راهبردی تعین شده را به خوبی پیش بردند قدردانی کنم. باید از ساماندهی بدهی‌های شهرداری تهران که اقدامی ارزشمند بود و همچنین افزایش سرعت ارائه خدمات قدردانی کنم. هر رای شما به صندوق آرا مقابله با دشمن است و ان شاءالله با حضور جدی شما، راه برای ارائه خدمات بیشتر توسط دولت و مجلس فراهم می‌شود.





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه