تشکر از رفتار حسنه برای ترویج فرهنگ ازدواج
کد خبر: ١٦٠٢٥٣ تاریخ انتشار: ٢٠ مرداد ١٣٩٨ - ١٠:٤٧
صفحه نخست » آخرین اخبار
تشکر از رفتار حسنه برای ترویج فرهنگ ازدواج

بانک پاسارگاد که از سال 1384 فعالیتش آغاز کرده توانسته با رویکرد مشتری مداری رضایت ویژه افکار عمومی را جلب کند که نمونه ای از این حسن برخورد زوج جوانی بودند که در تهران و در شعبه دهکده المپیک بانک پاسارگاد برای دریافت وام ازدواج مشکل ضامن داشتند اما رفتار حسنه و دلسوزانه رئیس شعبه و معاون شعبه مشکل این زوج رفع شد این الگوی رفتاری این شعبه می تواند سرمشق دیگر بانک های کشور باشند تا با ناراحتی ارباب رجوع ناراحت و شادی آنها هم شاد شوند .

به گزارش صابرنیوز به نقل از تقریب، از بانک ها برای مشارکت در سرمایه گذاری، اعطای وام و تسهیلات و... استفاده می شود یک بانک خوب با ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جذب مشتریان کمک می کند در اصل هر چقدر که خدمات یک بانک بیشتر باشد مشتریان بیشتری هم خواهد داشت پس ارائه ی خدمات یک ویژگی کلی و همیشگی برای بانکها محسوب می شود.
 
یکی از مهمترین شاخص های بانک استاندارد ؛ ارتباط مستمر و خوب با ارباب رجوع است که این یکی دیگر از ویژگی های یک بانک است مثلا اینکه بانکدار تا چه حد به اربا رجوع توجه می کند و چقدر با مشتری برخورد خوب دارد. و یا اینکه دغدغه ارباب رجوع تا جع مقدار برای بانک الویت دارد و پرسنل باک برای رفع آن دغدغه چه کمک هایی انجام می دهند .
به گزارش خبرنگار حوزه جامعه خبرگزاری تقریب بانک پاسارگاد که از سال 1384 فعالیتش آغاز کرده توانسته با رویکرد مشتری مداری رضایت ویژه افکار عمومی را جلب کند که نمونه ای از این حسن برخورد زوج جوانی بودند که در تهران و در شعبه دهکده المپیک بانک پاسارگاد برای دریافت وام ازدواج مشکل ضامن داشتند اما رفتار حسنه و دلسوزانه رئیس شعبه و معاون شعبه مشکل این زوج رفع شد این الگوی رفتاری این شعبه می تواند سرمشق دیگر بانک های کشور باشند تا با ناراحتی ارباب رجوع ناراحت و شادی آنها هم شاد شوند .
مقام معظم رهبری فرمودند:عمده (موانع ازدواج)موانع فرهنگی است؛ عادتها، تفاخرها، تکاثرها، چشم و هم چشمیها، تجمل طلبی ها، این ها است که یک مقدار نمی گذارد آن کاری که باید انجام گیرد، صورت پذیرد. باید شما و خانواده هایتان این گره ها را باز کنید. من از ازدواجهای دانشجویی که هر سال برگزار می شود، بسیار خشنود و خرسندم. اگر عادت کنند که ازدواجها را ساده، بی پیرایه و بی تشریفات انجام دهند، فکر می کنم که بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
و در این جای دیگر فرمودند: فرصت ازدواج و آرام گرفتن در یک مجموعه خانواده، یکی از فرصت‌های مهم زندگی‌ است. برای زن و مرد ـ هر دو ـ این یک وسیله آرامش و آسایش روحی و وسیله دلگرم شدن به تداوم فعالیت‌ زندگی است. وسیله تسلّی، وسیله پیدا کردن یک غمخوار نزدیک که برای انسان در طول زندگی لازم است. قطع نظر از نیازهای طبیعی انسان که نیازهای غریزی و جنسی است، مسأله تولید نسل و داشتن فرزند هم خود از دلخوشی‌های بزرگ زندگی است.
 
پس می‌بینید از هر دو طرف که انسان نگاه می‌کند، ازدواج یک امر مبارک و یک پدیده بسیار مفید است. البته مهم‌ترین فایده ازدواج، همان تشکیل خانواده است و بقیه مسائل، فرعی و درجه دو و یا پشتوانه این مسأله است؛ مثل تولید نسل یا ارضای غرایز بشری، اینها همه درجه دو است، درجه اول همن تشکیل خانواده است.
بنای نسل بشری به ازدواج است. قوام عالم به ازدواج است. انتقال تمدن‌ها و فرهنگ به ازدواج است. بقای استقلال جوامع ـ چه از لحاظ سیاسی و چه از جهات دیگر ـ به ازدواج است. برکات فراوانی بر ازدواج وارد است.
پس بن به تکید چند باره مقام معظم رهبری در خصوص ازدواج شایسته است که دستگاه های مرتبط برای رفع موانع کمر همت را ببندند و اینگونه رفتارهای حمایتی از جنس بانک پاسارگاد مطمئنا باعث ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه می شود
خبرگزاری تقریب ضمن تشکر از این بانک به خاطر اجرای گفتمان ارزشی که سالهاست از آن دور شدیم از دیگر مخاطبین که اگر در این خصوص مورد مصداقی دارند خبرگزاری تقریب آمادگی پوشش این مسائل را دارد .
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه