خون مظلومان باعث سرنگونی رژیم سعودی خواهد شد/ سواستفاده جهان استکبار از کج‌فهمی پیروان مذاهب برای ترویج خشونت
کد خبر: ١٥٩٣٩٩ تاریخ انتشار: ٠٨ ارديبهشت ١٣٩٨ - ١٦:٣١
صفحه نخست » مطالب وسط
شیخ‌الاسلام مطرح کرد:
خون مظلومان باعث سرنگونی رژیم سعودی خواهد شد/ سواستفاده جهان استکبار از کج‌فهمی پیروان مذاهب برای ترویج خشونت

جهان استکباری از عناصر نادان، افراطی و کج فهم ادیان و مذاهب مختلف برای تشویق و ترویج خشونت بین این ادیان و مذاهب، سوء استفاده می‌کند.

گروه سیاسی صابرنیوز: حسین شیخ‌الاسلام معاون امور بین‌الملل مجمع تقریب، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پیرامون عملیات‌های تروریستی اخیر در سریلانکا و همچنین اعدام بیش از 30 نفر از شیعیان به دست آل سعود گفت: جهان استکباری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل درخت نونهالی که به بار نشسته و تمدن نوین اسلامی را بشارت می‌دهد، موضع خصمانه‌ای اتخاذ کرده است و برای استفاده از عناصر شیطانی داخل جهان اسلام مثل دیکتاتورها، منحرفین، متعصبین، منافقین و افراطیون جهت مقابله با خط اسلام محمدی(ص) برنامه‌ریزی کرده و از آنها استفاده می‌کند.
 
وی ادامه داد: این درگیری‌های تروریستی، یک درگیری مستمر است و تولیدات آن جنگ تحمیلی، داعش، درگیریهای سوریه، یمن و جنایات بحرین است؛ جهان استکبار تلاش میکند، هرچه می‌تواند جهان را در مقابل این خط بسیج کند که از جمله آن سوء استفاده از عناصر نادان، افراطی و کج فهم ادیان و مذاهب مختلف برای تشویق و ترویج خشونت بین این ادیان و مذاهب است، لذا اتفاقات اخیر را در همین چارچوب را باید فهمید و تفسیر کرد.
 
شیخ الاسلام اظهار داشت: غیر از شیطان بزرگ آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، متأسفانه یکی از عناصر این خط شیطانی، شاهنشاهی سعودی به ویژه بن سلمان است؛ این دیکتاتوری در همکاری با ترامپ و نتانیاهو برای بدجلوه دادن اسلام، نقش بی‌بدیلی ایفا کرده است.
 
وی در همین زمینه به کودک کشی و کشتار افراد بی‌پناه در یمن و همچنین قطعه قطعه کردن خاشقچی روزنامه‌نگار در کنسولگری استانبول اشاره کرد و گفت: مزدوری در خط شیطان برای مقابله با اسلام ناب محمدی و همکاری برای از بین بردن حقوق ملت فلسطین و قربانی کردن این حقوق در مسیر تحقق توطئه‌های ترامپ به نام معامله قرن در همین مسیر ارزیابی می‌شود.
 
معاون امور بین الملل مجمع اظهار داشت: از جمله این اقدامات شیطانی، قتل عام عزیزان آزاده‌ای است که نمی‌توانند ذلت و خواری مردم عربستان را بپذیرند و به هر وسیله ممکن، مخالفت خود را با این ذلت و مزدوری به اصطلاح شاهزاده در مقابل استکباری که او را گاو صدا می کند، بروز می‌دهند که در نتیجه با شکنجه و زندان و در نهایت شهادت مواجه می‌شوند.
 
شیخ الاسلام در پایان تأکید کرد: بلا شک خون مظلومان یمن و فلسطین همانند خون اباعبدلله (ع) که 1400 سال پیش تا به امروز به گواهی شکست ظالم در مقابل مظلوم می‌جوشد، خواهد جوشید و بنیان استکبار و استبداد بر چیده خواهد شد؛ همچنان که در ایران این اتفاق رخ داد.


برچسب ها: شیخ‌الاسلام,


Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه