پذیرش FATF دعوت از نظامیان تروریست آمریکاست
کد خبر: ١٥٩٣٨١ تاریخ انتشار: ٠٣ ارديبهشت ١٣٩٨ - ٠٩:٢٣
صفحه نخست » مطالب وسط
پذیرش FATF دعوت از نظامیان تروریست آمریکاست

مفاد CFT مقابله با تامین مالی تروریسم است و در حالی که آمریکا سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار‌ داده است، در صورت پذیرش آن باید با دست خود سپاه را کنار بگذاریم! یعنی به لقمه راحتی برای بلعیده شدن از سوی آمریکا تبدیل شویم.

 حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با ‌اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه، نقشه راه است و صادرکننده آن طی ۳ دهه اخیر ده‌ها پیش‌بینی تحقق یافته دارد؛ این پیش‌بینی‌ها در حالی صورت گرفته که همه شواهد پیرامونی و ظواهر امر خلاف آن را نشان می‌داد و افزود: بیانیه گام دوم از این زاویه نیز حائز اهمیت است.
 
وی گفت: به‌طور مثال در ماجرای حمله همه‌جانبه ائتلاف غربی و عبری و عربی به سوریه، که با جدیت دنبال می‌شد. در این ائتلاف آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی به‌صورت علنی حضور داشتند و اجلاس‌هایی با عنوان دوستداران مردم سوریه! در آنکارا، دبی، لندن، نیویورک و... برگزار کردند و سیل اسلحه و مهمات و نیروهای غیر‌سوری به سوی معارضین سرازیر شد. در آن هنگام بسیاری از کارشناسان، کار را تمام شده تلقی می‌کردند. اما رهبر معظم انقلاب با اطمینان اعلام کردند که هم بشار اسد و هم نظام سوریه باقی خواهد ماند و آمریکا هم در سوریه توفیقی حاصل نخواهد کرد و دیدیم که چنین هم شد. وی افزود البته این مقابله، مقابله با شخص بشار اسد نبود بلکه مقابله با محور مقاومت محسوب می‌شد.

شریعتمداری یادآور شد: وقتی حزب‌الله لبنان درگیر جنگ با رژیم صهیونیستی شد، در روزهای اولیه وقتی با آتش سنگین ارتش رژیم غاصب قدس روبرو شدند، این احساس پدید آمد که مبادا حرکتشان ابتر بماند چون با پنجمین ارتش مجهز دنیا وارد جنگ شده بودند، اما حضرت آقا پیش‌بینی دیگری داشت و حزب‌الله را پیروز این میدان معرفی می‌کردند که همین نیز محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ که نمونه دیگری از جنگ احزاب در صدر اسلام بود تمامی گروه‌ها، احزاب و جریانات مخالف و ضد‌انقلاب با مدیریت آشکار قدرت‌های استکباری، اختلافات ظاهری را کنار گذاشته و با فرمول «ائتلاف سفید» که ریچارد هاوس طراحی کرده بود علیه جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده بودند. اوباما، تونی بلر و رژیم صهیونیستی علنا از سران فتنه و فتنه‌گران حمایت می‌کردند تا آنجا که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند. آنها به‌اندازه‌ای از پیروزی خود اطمینان داشتند که پیشاپیش شیپور پیروزی می‌زدند آن زمان هم پیش‌بینی‌های رهبری بر تمام این ائتلاف فائق آمد.
 
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: صدور بیانیه گام دوم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته آن است. چهل سالی که انقلاب اسلامی، بی‌وقفه با سخت‌ترین حملات و کینه‌توزی‌های دشمنان ریز و درشت روبرو بوده است. توطئه‌هایی که هر یک از آنها به تنهایی می‌توانست قدرتمندترین نظام‌ها را سرنگون کند. وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی در این حال و هوا برنامه چهل سال آینده خود را اعلام می‌کند، یعنی به آرزوهای برباد رفته آمریکا و متحدانش پوزخند می‌زند. وی افزود: باید توجه داشت اینکه جان‌بولتون آرزو می‌کند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند، از موضع انفعال است، اظهارات وی یک واکنش انفعالی نسبت به پیش‌بینی حضرت آقاست که فرموده بودند اسرائیل ۲۵ سال دیگر وجود نخواهد داشت.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های بیانیه گام دوم، آن است که در آن، همه نکات مطرح شده، مستندات خود را نیز به پیوست دارد به گونه‌ای که مخاطب به وضوح بر درستی آن انگشت تاکید و تأیید می‌گذارد. به عنوان مثال وقتی در بیانیه سخن از مسیر رو به اقتدار جمهوری اسلامی در چالش با آمریکا در میان است، به مراحل پلکانی این چالش نیز اشاره می‌شود. یک روز چالش آمریکا با ما بر سر تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی بود و امروز بر سر حضور مقتدرانه ما در مرزهای این رژیم است. یک روز مسئله نفوذ عوامل وابسته به دشمن در ساختار نظام بود، عواملی نظیر ناخدا افضلی در فرماندهی نیروی دریایی، بنی صدر، عامل کُد‌دار سیا در جایگاه ریاست جمهوری و امثال آن، اما امروز نفوذ ما در سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن و هم‌پیمان‌های آن در منطقه است. تعداد قابل توجهی از ۲۹۰ جاسوس سیا که دیروز وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری آنها خبر داد در کشورهای منطقه فعال بوده‌اند. آن روزها چالش آمریکا با ما این بود که هیچکس به ایران اسلحه نفروشد ولی امروز این چالش به پیشگیری از انتقال سلاح‌های پیشرفته ایران به سایر کشورها تبدیل شده است و نمونه‌های فراوان دیگری از همین دست.

شریعتمداری یاد‌آور شد نباید تصور کنیم در مسیر پیش‌روی هیچ مانعی وجود ندارد و با هیچ مشکلی روبرو نخواهیم بود. موانع پیش‌روی نشانه پویایی انقلاب است و همانگونه که در بیانیه گام دوم هم ‌اشاره شده است هر گاه چالش و عقبه‌ای را پشت سر گذاشتیم به دستاورد بزرگی نیز دست یافته‌ایم. 

مدیر مسئول کیهان در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروزه دیگر با عوامگرایی و پوپولیسم به معنای رایج آن‌ که برخاسته از هیجان یک طیف باشد روبه‌رو نیستیم، بلکه دشمن از پوپولیسم به عنوان یک حربه علیه انقلاب اسلامی بهره می‌گیرد. ویژگی‌های این رفتار عوامگرایانه که به نظر من باید آن را پوپولیسم دوشاخه و برنامه‌ریزی شده دانست آن است که از یکسو کانون‌های اقتدار و فرصت‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد و از سوی دیگر در ایجاد آشفتگی در بازار اقتصاد و عرصه سیاست فعال است. 

وی افزود: این جریان از یک سو با ادعاهای عوامانه حضور منطقه‌ای ایران را زیر سؤال می‌برد و یا اقتدار موشکی کشورمان را بی‌فایده معرفی می‌کند و از سوی دیگر قدرت دشمن را بزک می‌کند و می‌کوشد ملت را از سایه جنگ بترساند و در همان حال برای دوری از جنگ آدرس سازش و تن دادن به خواسته‌های دشمن را می‌دهد و یا اینکه ادعا می‌کنند خشکسالی‌های اخیر ناشی از سدسازی بوده است اما بعد از جاری شدن سیل اعتراض می‌کنند که اگر چندین سد دیگر احداث می‌شد، سیل خسارت‌های کمتری داشت و یا اعتراض به فریبکاری‌های غرب را تندروی و ضد‌تعامل سازنده! تبلیغ می‌کنند و حضور مخلصانه حشد‌الشعبی برای کمک به سیل‌زدگان را خلاف امنیت ملی قلمداد می‌کنند! 

شریعتمداری در ادامه گفت: کسانی که پیشنهاد می‌کنند از کانون قدرتمان دست بکشیم تا جنگ رخ ندهد، خود زمینه‌ساز تحمیل جنگ به کشور هستند. چرا که تا حالا دیده نشده آمریکا به کشوری قدرتمند حمله کند. اساساً آمریکا به کشوری که احساس کند اقتدار و قدرت دارد حمله نمی‌کند. به همین علت با جرأت می‌توان گفت جریان مورد ‌اشاره به بهانه کاهش فشار یا برداشتن سایه جنگ، درواقع زمینه‌ساز جنگ است.

وی در ادامه تاکید کرد: پذیرش FATF دعوت از آمریکا برای اعمال فشار بیشتر است. در ماجرای هسته‌ای می‌گفتند برای پیشگیری از حمله آمریکا به تاسیسات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها مذاکره می‌کنیم ولی نه فقط تحریم‌ها برداشته نشد بلکه به آن اضافه نیز شد ضمن آنکه آمریکا فقط با ترساندن برخی مسئولان از توهم سایه جنگ، تاسیسات هسته‌ای کشورمان را از کار ‌انداخت! پذیرش FATF نیز کمک می‌کند تا آمریکا فشار بیشتری به کشور وارد کند. مفاد CFT مقابله با تامین مالی تروریسم است و در حالی که آمریکا سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار‌ داده است، در صورت پذیرش آن باید با دست خود سپاه را کنار بگذاریم! یعنی به لقمه راحتی برای بلعیده شدن از سوی آمریکا تبدیل شویم. این نکته بدیهی‌تر از آن است که قابل مناقشه باشد و کسانی که بر پذیرش FATF اصرار دارند، در پی زمینه‌سازی برای حمله آمریکا به کشورمان هستند و چنانچه از این واقعیت بدیهی بی‌خبرند، شایستگی حضور در مسئولیت‌ها را ندارند.

 





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه