گاف و دروغ شاخدار سایت انتخاب در دفاع از BBC و حمله به شریعتمداری
کد خبر: ١٥٩٠٥٦ تاریخ انتشار: ٢٧ دي ١٣٩٧ - ٠٩:٢٢
صفحه نخست » آخرین اخبار
گاف و دروغ شاخدار سایت انتخاب در دفاع از BBC و حمله به شریعتمداری

 سایت مدعی اصلاحات «انتخاب» که از پاسخ مستند مدیرمسئول کیهان به برنامه «بهتان» BBC بد جوری عصبانی شده است، به آن بخش از سخنان شریعتمداری که به درخواست سروش از مرحوم هاشمی رفسنجانی برای پیشگیری از افشاگری کیهان مربوط بود واکنش نشان داده و با اشاره به مواردی از خاطرات هاشمی، مدیرمسئول کیهان را به دروغگویی متهم کرده است. تلاش سایت انتخاب در دفاع از سروش و BBC و حمله به شریعتمداری در حالی است که این سایت به بخشی از خاطرات سال ۱۳۷۱ آقای رفسنجانی استناد می‌کند و حال آنکه اولا؛ ورود شریعتمداری به کیهان و مسئولیت وی در این موسسه از دیماه سال ۱۳۷۲ بوده است و بدیهی است که آن بخش از خاطرات آقای هاشمی نمی‌تواند مربوط به دوران مسئولیت شریعتمداری در کیهان باشد و ثانیا؛ سروش در برنامه بهتان BBC تاکید می‌کند که ماجرای مورد اشاره در سال ۱۳۷۴ اتفاق افتاده است و نه سال ۷۱ بنابراین سایت انتخاب مانند همه دروغگویان کم‌حافظه در این مورد نیز  گاف بزرگی داده و دروغ شاخداری گفته است.
گفتنی است شریعتمداری در پاسخ  به ادعای دروغ BBC و سروش، ضمن ارائه اسناد مکتوب و غیر قابل انکار که به وضوح از دروغگویی سروش و مهاجرانی و BBC حکایت می‌کرد، گفته بود «آقای سروش پیش هاشمی رفسنجانی می‌رود و به ایشان می‌گوید، به فلانی (شریعتمداری)  بگو به ما کاری نداشته باشد. هاشمی می‌گوید من مطالب فلانی را دیده‌ام؛ سند دارد شما اگر درست نیست خب تکذیب کنید» و تاکید می‌کند که؛ «من امیدوار هستم که فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی حتماً این بخش از خاطرات ایشان را منتشر کنند».
سایت انتخاب که معلوم نیست (البته برای ما معلوم است) چرا برای دفاع از سروش و  BBC سر از پا نمی‌شناسد در حالی که انگار فتح‌الفتوح کرده و به سند مهمی دست یافته است در یادداشتی می‌نویسد:
هاشمی رفسنجانی در روز ۱۴ تیر سال ۱۳۷۱ می‌نویسد:
«شب با رهبری جلسه داشتیم ... و درباره حمله جراید به آقای سروش مذاکره و تصمیم‌گیری شد.»
۱ مرداد:
«آقای سروش آمد از حملات کیهان و بعضی دیگر از مقدس‌مابان به او گله و شکایت نمود و از اینکه در نظام به فرهنگ عوام بیش از متفکران توجه می‌شود، انتقاد نمود، او را دلداری دادم و گفتم باید در مقابل بعضی از اظهارات خود، منتظر چنین حملاتی باشد.»
۱۱ مرداد:
«شام میهمان رهبری بودم درباره عبدالکریم سروش مذاکره کردیم.»!!
و بعد از این کشف و شهود! نتیجه می‌گیرد:
«همان‌گونه که از متن خاطرات مشخص است آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نه تنها حق را در ماجرای حمله به دکتر سروش، به کیهان نداده است بلکه هم او را دلداری داده و هم دو بار با رهبر معظم انقلاب در این باره مذاکره کرده است»!
حالا باید از سایت انتخاب پرسید کجای این مکاشفه شما! استدلال شریعتمداری را نفی می‌کند؟! آنچه با آب و تاب نقل کرده‌اید به نوشته خودتان مربوط به سال ۷۱ است که در آن تاریخ هنوز شریعتمداری به کیهان نیامده بود و ماجرا نیز به گفته خود سروش و به گواهی نسخه های کیهان که موجود و برای همگان قابل دسترسی است مربوط به سال ۷۴ است . حالا چه می‌فرمائید؟! می‌دانیم که گردانندگان این سایت از مردم روی پنهان می‌کنند تا پاسخگوی دروغ‌ها و پشت‌هم‌اندازی‌های خیانت‌آمیزی  که منتشر می کنند نباشند ولی سؤال این است که شما از اعضای خانواده خود هم خجالت نمی کشید؟! و اگر از شما بپرسند با چه انگیزه ای به این همه دروغ متوسل می‌شوید تا از کسی که وحی، نبوت پیامبر اعظم (ص) و وجود مبارک امام زمان (عج) را انکار کرده است دفاع کنید؟ چه پاسخی دارید؟! و یا اگر بپرسند چه اصراری دارید که با دروغگویی و آسمان و ریسمان کردن از شبکه دولتی انگلیس BBC با آن‌همه جنایاتی که علیه مردم وطنتان مرتکب شده است حمایت کنید، چه جواب می‌دهید؟! مگر وطن‌فروشی شاخ و دم دارد که وقتی به این صفت معرفی می‌شوید ابرو درهم می‌کشید؟!




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه