نشست با دانشجویان ، نمایشی یا نیاز امروز جامعه مطالبه گری
کد خبر: ١٥٨٧٥١ تاریخ انتشار: ٢٤ آذر ١٣٩٧ - ٠٠:١١
صفحه نخست » مطالب وسط
نشست با دانشجویان ، نمایشی یا نیاز امروز جامعه مطالبه گری

 حسین محمدی دوست
 
نشست نمایشی یا ........
به بهانه نشست دانشجویان با رئیس رسانه ملی
اخیرا دیدار دانشجویان با رئیس رسانه ملی را با جمعی گزینشی از دانشجویان بهمراه نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها را از شبکه های سیما شاهد بودیم . این نشست را میشود از چند زاویه نگاه کرد .
1- نمایشی 2- اماری 3- رفع تکلیفی
در خبرگزاری دانشگاه ازاد امده بود که شیشه های ساختمان شیشه ای لرزید ! و در جایی دیگر اورده بود،، طبق شنیده‌های اعضای حاضر در جلسه، رئیس رسانه ملی به برخی سئوالات پاسخ داده و برخی را بی‌پاسخ گذاشته یا حداقل پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای نداشته است !!
از جناب رستمی میپرسم ، جنابعالی که اخیرا به این سمت مهم منصوب شدید و دانشجویانی که در این نشست شرکت نمودید حرف دل  و نظر همه دانشجویان را بیان نمودید و یا مثل خیلی از نشست های رایج  در کشور ، امار و نمایش اجرا نمودید؟ رئیس رسانه ملی که سالها در سازمان صدا و سیما بودند ، خوب میدانند که از قبل این نشست ها چه خروجی هایی میتواند داشته باشد. لذا ضمن بیان چند نکته پیشهاد میکنم وارد اینگونه نمایشها نشوید و اگر قرار شد نشستی باشد ، خوبست که در دانشگاه باشد.
مقام معظم رهبری در پیام سالانه به اجلاس نماز ضمن تاکید فرمودند:موضوع نماز را جدی بگیرید و لزوم برنامه ریزی در مدارس و دانشگاه ها را مطرح نمودند. این موضوع از نگاه معظم له بقدری با اهمیت است که اصل را از مراکز اموزشی قرار میدهند.حال باید پرسید که چرا بعداز 39سال ایشان تاکید و اصرار دارند که نماز جدی گرفته شود.این یعنی مسئولین محترم و خصوصا سازمان صدا و سیما که امام خمینی از ان به عنوان دانشگاه یاد کردند ،در این خصوص کم کاری کردند!
ایا در نشست شما نماز جایی نداشت؟؟؟
رسانه ملی به قدری به مقوله نماز کم توجه است که سهم نماز از سهم تبلیغ چیپس و پفک هم کمتر است!!!
سهم تبلیغ برای فریضه نمازجمعه از فوتبال باشگاهی جزیره انگلیس خبیث کمتر است!!!
سهم صحیفه سجادیه این یادگار امام سجاد ع ، در رسانه ملی چقدر است؟؟
سهم نهج البلاغه در دانشگاه صدا و سیما چه مقدار است ؟؟
این موضوعها در نقادی و سئوالهای شما عزیزان جایی ندارد ؟؟
همینقدر که در مناسبتها ، چند مجلس خاص پخش شود و به مداحی و سخنرانی های همیشگی بسنده کنیم کفایت کفایت میکند؟؟چرا کمترین استقبال از شبک قران که ضعیف ترین برنامه ها را دارد ،میشود.جهت اطلاع کمترین بودجه را برنامه های دینی به خود اختصاص میدهند و بیشترین کم لطفی در حق مسائل دینی میشود.
ظهور هنرپیشه های مسئله ساز و برنامه های بی محتوا و خواننده های ریز و درشت ، دسپخت همین رسانه ملی است و معلوم است پاسخی برای این کوتاهی ها ندارد.سالها پیش مقام معظم رهبری به رئیس وقت سازمان صدا و سیما (لاریجانی)فرمودند :سعی کنید برنامه های سازمان جذاب کنید و نه افراد را....
پس تا مدیران فرسوده و بی برنامه جای خود را به جوانان متدین و خلاق ندهند ، اش همین است و کاسه همین.      




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه