مرگم را طوری قرار ده تا خدمت کوچکی به اسلام شود
کد خبر: ١٥٨٦٣٦ تاریخ انتشار: ١١ آذر ١٣٩٧ - ٠٨:٢٧
صفحه نخست » مطالب وسط
وصیت نامه شهید احمد رحمانی:
مرگم را طوری قرار ده تا خدمت کوچکی به اسلام شود

بارالها! برای ما محبوب ترین و با شرافت ترین چیز در زندگی مرگ است؛ از تو می خواهم که به آبروی آبرومندانت از گناهان بنده حقیر خود چشم‌پوشی کنید و چنین مرگی را با رضایت خودت نصیبم کن و مرا توفیق ده تا بتوانم با گرفتن سرمشق از آبرومندانت در راه اسلام قدم بردارم.

به گزارش فرهنگی صابر نیوز؛ وصیت‌نامه شهید احمد رحمانی از لشکر 41 ثارالله کرمان
 
زندگی آنقدر زیبا نیست که انسان شرافتش را به آن بفروشد
خداوندا! به بدن کوچک و ناتوان و استخوان نازک من رحم کن که در مقابل شکنجه ها و آتش دوزخ تحمل ندارم بارالها چند مرتبه به این دانشگاه انسان سازی آمدم اما دست خالی برگشتم، اما هنوز نمی دانم که آیا شما از گناهان بنده بگذری یا نه؟ به هر حال بندۀ شما خیلی زیاد انتظار شهادت را دارد وعلت اینکه با دستی پراز گناه روی به تو آورده ام این است که در روایت آمده است که شما نسبت به گناه کاران با سخاوت هستی و به آنها مژده داده اید که با توبه می توانید به سوی تو آیند. بنا براین بندۀ حقیر و گنهکار توبه می نمایم و از تو می خواهم که چنین مرگ با شرافتمندانه ای نصیبم کنید. هرچه فکر می کنم می بینم زندگی آنقدر زیبا نیست که انسان شرافتش را به آن بفروشد و در آخرت زیر آتش دوزخ قرار گیرد. خدایا من برای جاودانی بهشت تو نیامده ام؛ بلکه برای اجرای فرمان توآمده ام  و از تو می خواهم مرا یاری کنید.

وجود انقلاب است مردم را از گمراهی به نور هدایت کرده است
از امت حزب‌الله به عنوان برادر کوچکتر می خواهم که قدر این نعمت الهی و رهبر کبیر را بدانید و خدایی نکرده مثل مردم کوفه نشوید که حسین را تنها گذاشتند و اگر لحظه ای با خود فکر کنید می اندیشید که وجود انقلاب است مردم را ازگمراهی به نورهدایت کرده است و مردم را ازخوابهای غفلت وازگول شیطان‌صفتان آگاه ساخته است حتی می اندیشیم به دورانی که می بایست در آخرت در دوزخ قرار گیرد هم‌اکنون با وجود چنین رهبری به بزرگترین نعمت الهی دست می یابد و در آخرت، در بهشت جاودان جای گرفته و نام و نشان آنها حتی در دنیا نیز تا ابد زنده و پابرجاست و شما با ادامه دادن راه شهیدان و به دوش گرفتن اسلحۀ آنها می توانید با مال خود رزمندگان را یاری کنند و امیدوارم همیشه در دعاهای کمیل و توسل شرکت جوئید و از خداوند فتح کربلا را همراه با آزادی اسرا و نابودی کفرجهانی را بخواهید و این را هم  بدانید که رزمندگان محتاج دعاهای شما هستند.

اسلام پیروز است
 بدانید اسلام پیروزاست و روزی می شود بعضی ها افسوس می خورند که چرا در جنگ شرکت نکرده ایم و آنهایی که شرکت کرده اند بیشتر افسوس می خورند و می گویند ای کاش بیشتر توانسته بودیم خدمت به اسلام کنیم این را هم بدانید هیچ کس مرا به زور به جبهه نفرستاد بلکه این یک دینی بود به گردن من، نه‌تنها به گردن من بلکه هر شخص مسلمان که پیرو خط رهبر است و ای خانواده های شهداء صبر و استقامت داشته باشید و بدانید اسلام پیروز است.

برای امام حسین(ع) گریه کنید
با عرض سلام خدمت پدر و مادر عــــزیزم امیدوارم پس از شهادت من صبر و استقامت داشته باشید و روحیه به خانواده های شهداء بدهید و به خانوادۀ شهداء بگوئید که فرزندم راه شهدای شما را ادامه داد و نگذاشت خون شهدای شما پایمال شود و نپندارید که من مرده ام بلکه زنده ام و در نزد خدای خود روزی می خورم و تنهــــــــا از شما می خواهم برای من گریه نکنید، برای امام حسین(ع) گریه کنید که در کربلا به شهادت رسید و هیچ وقت راضی نشد زیر بار ظلم برود و شما برای امام حسین گریه کنید.

خواهرم حجاب تو سنگر است این سنگر را حفظ کن
به گزارش فرهنگی صابر نیوز، ای مادرم امیدوارم مرا ببخشید. زیرا که می دانم تو رنج های فراوانی کشیدید تا مرا بزرگ کرده اید. تو ای خواهرم حجاب تو سنگر است این سنگر را حفظ کن اگر که من با سلاحم با کفر می جنگم، تو با حجابت مشت محکمی بر دهان این یاوه‌گویان بکوب. اما ای برادرانم از شما می خواهم که راهم را ادامه دهید و پیرو خط رهبر باشید و همسرم از تو می خواهم که الگویی برای همسران دیگر شهداء باشی.

 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه