کنفرانس وحدت بیانگر شکست معامله قرن است/ تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنفرانس
کد خبر: ١٥٨٦٢٣ تاریخ انتشار: ٠٦ آذر ١٣٩٧ - ٠٨:٤٠
صفحه نخست » مطالب وسط
آیت الله اراکی در اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت:
کنفرانس وحدت بیانگر شکست معامله قرن است/ تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنفرانس

دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اجتماع ما در کنفرانس وحدت نشان دهنده شکست معامله قرن است و شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش صابرنیوز به نقل از خبرنگار ستاد خبری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی؛ آیت الله محسن اراکی، دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شامگاه دوشنبه پنجم آذرماه در مراسم اختتامیه این اجلاس که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: عرض اصلی بنده تشکر از شماست که از اقصی نقاط عالم به این همایش تشریف آورده اید و وحدت خود را نشان دادید.
 
وی افزود: اجتماع ما در این کنفرانس نشان دهنده شکست معامله قرن است و شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
 
آیت الله اراکی ادامه داد: من از همه ارگانها و سازمانهایی که در برگزاری این کنفرانس نقشی داشتند تقدیر و تشکر میکنم.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: همچنین صمیمانه از رهبر معظم انقلاب و کسانیکه در دفتر ایشان کار میکنند سپاسگزارم.
 
آیت الله اراکی اظهار کرد: از ریاست محترم جمهور و ریاست مجلس شورای اسلامی که با حضور خود ما را خوشحال کردند نیر تقدیر و تشکر میکنم.
 
وی ادامه داد: از وزارت خارجه ، استانداری، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، فرودگاه، همکاران سالنهای اجلاس سران کشورهای اسلامی و مرکز همایش های صدا و سیما و سایر نهادهایی که در این زمینه ما را یاری دادند تشکر میکنم.
 
آیت الله اراکی افزود: تشکری ویژه از نیروهای مجمع تقریب مذاهب اسلامی دارم که در این مدت به صورت شبانه روز مشغول بودند.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب عنوان کرد: این کار بسیار سنگین و بزرگی بود. از همه کارمندان مجمع تقریب که بعضا شبی دو ساعت هم نخوابیدند تشکر میکنم و دست آنها را می بوسم
 
وی تاکید کرد: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حتما حمایت از شهدای راهپیمایی بازگشت را بر عهده میگیرد و به این وظیفه عمل میکند چراکه ما آنها را ذی حق در همه جوامع اسلامی میدانیم.
 
آیت الله اراکی ادامه داد: نعمات خداوند به مسلمانان به خاطر رشادت چنین عزیزانی در سرتاسر جهان اسلام است و امیدواریم روزی شاهد آزادی فلسطین اشغالی باشیم.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در پایان یاد و خاطره شهید طه المدانی از یمن، شهید شیخ البوتی، شهید آیت الله سیدمحمد باقر حکیم، شیخ سمیع الحق در پاکستان که از شهدای تقریبی و قربانی تکفیر شدند.

انتهای پیام/




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه