وحدت قبایل خوزستان در تشیع شهدا دیدنی خواهد بود
کد خبر: ١٥٨٥٨١ تاریخ انتشار: ٠١ مهر ١٣٩٧ - ٠٩:٤٨
صفحه نخست » مطالب وسط
در گفتگو با آیت الله کعبی مطرح شد؛
وحدت قبایل خوزستان در تشیع شهدا دیدنی خواهد بود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان بابیان اینکه تروریست‌ها دین و وطن ندارند گفت: وحدت قبایل عرب خوزستان در تشیع شهدا دیدنی خواهد بود

 
آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تقریب با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: عوامل این حادثه مزدوران آمریکا و صهیونیسم و آل سعود هستند که مورد حمایت مدعیان حقوق بشر قرار دارند.
آیت‌الله کعبی با بیان اینکه صدای مدعیان حقوق بشر پس ‌از این جنایت درنیامد و همه آن‌ها ساکت هستند افزود: نکته قابل‌توجه این است که تروریست‌ها نه دین و مذهب دارند و نه وطن لذا نباید آن‌ها را به هیچ قومیت و ملیت خاصی نسبت داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری بر همین اساس تأکید کرد تروریست‌ها افراد مزدوری هستند درحالی‌که مردم عرب خوزستان ولایتمدار و شهیدپرور بوده و در همین دهه اول محرم یک حماسه عاشورایی خلق کردند .
وی با اشاره به شکست‌های پی‌درپی تکفیری‌ها در منطقه تصریح کرد: حماسه عاشورایی مردم خوزستان در نهایت امنیت برگزار شد اما تروریست‌ها برای تحت الشعاع قرار دادن راهپیمایی اربعین در صدد اختلاف‌افکنی بین ملت ایران و عراق هستند .
آیت‌الله کعبی یادآور شد: تروریست‌ها به همین منظور تلاش کردند حادثه تروریستی اهواز را خلق کنند و هدف آن‌ها نیز ضربه به مردم بود اما با این ‌وجود به اهداف شوم خود نرسیدند.
عضو جامعه مدرسین این حمله تروریستی کور را نشانه استیصال دشمنان و ضدانقلاب برشمرد و گفت: آن‌ها با وحدت ملت ایران مشکل ‌دارند اما ملت عاشورایی خوزستان با پیروی از امام حسین (ع) درصحنه حاضرند و چشم فتنه مزدورهای وهابی را کور می‌کنند.
وی با تأکید براینکه حادثه تروریستی اهواز با پاسخی محکم مواجه خواهد شد اظهار داشت : قطعاً حضور مردم اهواز و قبایل عرب در تشیع شهدای حادثه تروریستی با شعار هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة و اعلام بیزاری از امویان زمان قابل‌ تأمل و برای ضدانقلاب شکننده خواهد بود.
آیت‌الله کعبی در ادامه با اشاره به هوشیاری نیروهای امنیتی مستقر در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: ما باید قدردان ایثار و شهامت نیروهای جان‌برکفی باشیم که در جریان این فاجعه توانستند تروریست‌ها را به درک واصل کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از بصیرت و اتحاد مردم در ناکام گذاشتن نقشه شوم تروریست‌ها خاطرنشان کرد : خوب است مدعیان حقوق بشر در قبال این حادثه تروریستی موضع بگیرند و این جنایت را محکوم کنند هرچند که وهابی های داعشی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفتند.
 
 




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه