نقش "فهیمه اروانی" در فریب دادن اعضای منافقین
کد خبر: ١٥٨٥١٩ تاریخ انتشار: ١٠ تير ١٣٩٧ - ١٢:٢١
صفحه نخست » آخرین اخبار
نقش "فهیمه اروانی" در فریب دادن اعضای منافقین

گروهک تروریستی منافقین بیش از 37 سال است که علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران دست به خرابکاری و اقدامات تروریستی می زند.

 این گروهک تروریستی که توسط "مسعود رجوی" ، "مریم رجوی" و "فهیمه اروانی" به عنوان سرشاخه های اصلی گروه هدایت می شوند ؛ با تاکتیک خاصی افراد را فریب داده و عضو گروهک تروریستی مذکور می کنند.
 
برخی از فریب خوردگان که به دلایل عمدتا مالی عضو گروهک تروریستی منافقین می شوند ؛ پس از مدتی درک می کنند که ادعاهای داهی سرشاخه های این گروهک تروریستی محتوای واقعی ندارد و همه دروغ است.
 
تحلیلگران معتقدند استراتژی گروهک تروریستی منافقین از موضع نفی و مخالفت بوده و این گروه را از عوامل اصلی تولید چرخه معیوب "تروریسم ـ خشونت" می‎دانند که در راه تعمیق و گسترش مردم‎سالاری و اعتلای فرهنگ مدارا و گفت و گو موانع اساسی آفریده است.
 
اکثر اقشار مختلف مردم با تأکید بر "منافقین" نامیدن این سازمان و قرار دادن نام آن در کنار "صدام" (دیکتاتور سابق عراق)، اعلام برائت از این گروه را در شعارهای خود نوعی وظیفه دینی و انقلابی می‎دانند.
 
**اعترافات تلخ اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین
 
یکی از اعضاء پشیمان گروهک تروریستی منافقین در این زمینه عنوان داشت: من"نصرت الله محمدی" هستم و بچه اسلام آباد غرب. یکی از دوستانم مرا فریب داد و گفت که پس از 6 ماه به اروپا می روی و وضعیت بسیار خوبی خواهی داشت.
 
 
 
وی افزود: یکی از دوستانم مرا با همین فریب ها از مرز خارج کرد و به عراق برد و حدود دو ماه در زندان بودم و پس از دو ماه استخبارات (دستگاه اطلاعات "صدام") مرا به گروهک منافقین تحویل داد.
 
 
 
محمدی تاکید کرد: هنگام ورودمان به کمپ منافقین دریافتم که ادعاهای مطرح شده شعارهای توخالی است و چنین چیزی وجود ندارد. در خواست انصراف دادم اما قبول نکردند و مرا ترساندند.
 
 
 
این عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در پایان خاطرنشان کرد: نزدیک یکسال و نیم در پذیرش بودم و با بسیاری از جنایت های آن ها مواجه شدم. یکی از دوستانم زیر فشار روانی اعضا اصلی گروهک منافین همچون "فهیمه اروانی" و "لعیا خیابانی" مجبور شد خودکشی نماید و فوت کرد.
 
 
 
**تلاش گروهک تروریستی منافقین برای تخلیه اطلاعاتی اعضاء
 
 
 
یکی دیگر از اعضا سابق گروهک منافقین که سخنانش در فضای رسانه ای منتشر شده "روناک دشتی" نام دارد. "روناک دشتی" از اعضای سابق منافقین در خصوص چگونگی اسارت خود در این گروهک تروریستی اظهار داشت: 17 ساله بودم که به قصد ادامه تحصیل در ایتالیا از طریق مرز ارومیه به همراه برادرم از ایران خارج شدم. وی افزود: به علت آنکه برادر من خدمت سربازی را انجام نداده بود به ناچار به شکل قاچاقی از مرز خارج و راهی ترکیه شدیم.
 
 
 
دشتی با بیان اینکه پس از کش و قوس فراوان قاچاقچیان در ترکیه ما را تحویل افراد سازمان مجاهدین خلق دادند، تصریح کرد: ما را وارد کشور عراق کرده و تحویل قرارگاه اشرف دادند در حالی که پس از بازجویی‌ها بود که من متوجه شدم آنجا پادگان است.
 
 
 
وی اظهار کرد: به دلیل آنچه که حفاظت از اطلاعات سری می‌نامیدند به من گفته شد دو سال را باید در پادگان بمانم تا اطلاعات سوخت شود و من نیز پس از چندی اعتراض دچار فراموشی شدم. این عضو سابق گروهک منافقین در ادامه با بیان اینکه پس از این اتفاق و بهبودی اوضاع من مجددا بازجویی‌ها آغاز شد، خاطر نشان کرد: برادر من نیز که متوجه اسارت من شده بود به قصد آزادیم وارد عمل می‌شود که او هم گرفتار شد. "روناک دشتی" با اشاره به اینکه من ناچار بودم دو سال ماندگاری تحمیل شده از سوی منافقان را در اشرف قبول کنم، اظهار کرد: تنها دلیل این مسئله امید به آزادی پس از این مدت بود.
 
 
 
وی با یادآوری خباثت و بدقولی منافقان در این زمینه هم تأکید کرد: پس از گذشت دو سال در حالی که من به طور مداوم درخواست آزادی می‌دادم به من گفته شد در این دو سال اطلاعات بیشتری را به دست آورده‌ایم و باید چهار سال بمانم.
 
 
 
این عضو سابق گروهک منافقین حمله آمریکا به عراق را زمینه‌ساز فراهم شدن فرصت برای نجات خود از چنگال منافقان دانست و گفت: ابتدا برادر من در این گیر و دار موفق به فرار و پناهنده کمپ‌های آمریکایی می‌شود. دشتی افزود: پس از فشارهایی که من در آن شرایط به سازمان مجاهدین وارد کردم آنها به خانواده‌ام اطلاع دادند که برای بردن من مراجعه کنند و در نهایت با پا در میانی آمریکائی‌ها موفق به فرار از این زندان مخوف شدم.
 
 
 
گروهک تروریستی منافقین مردان را برای اهداف تروریستی و زنان را برای سوء استفاده "مسعود رجوی" و یا تخلیه اطلاعاتی به عضویت می پذیرند و در این راستا سرنوشت بسیاری از اعضا بسیار تاسف بار است و برخی از آن ها از کرده خود پشیمان می شوند.
 
 
 
گروهک تروریستی منافقین به عنوان ستون پنجم "صدام" دیکتاتور سابق عراق در جنگ تحمیلی عمل کردند و نتوانستند به خواسته های خود برسند؛ هر چند که به بخشی از خاک کشورمان در اواخر جنگ طمع نمودند و با پاسخ دندان شکن نیروهای مسلح و ملت ایران مواجه شدند.




Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه