آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مدرسه غرب تهران
کد خبر: ١٥٨٤٩١ تاریخ انتشار: ٢١ خرداد ١٣٩٧ - ٠٩:٤١
صفحه نخست » مطالب وسط
در گفتگو با سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شد؛
آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مدرسه غرب تهران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی وقوع اتفاق ناگوار مدرسه غرب تهران را نتیجه اجرای خاموش سند ۲۰۳۰ دانست و از آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده پرده برداشت.

 
 
به گزارش صابرنیوز، سیدحسین نقوی حسینی  در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده مدرسه غرب تهران اظهار داشت: زمانی که سند ۲۰۳۰ مطرح شد اخطارهای لازم را به‌عنوان نماینده مجلس دادیم و بارها مطرح کردیم که طرح‌های آموزشی این سند یک تهدید فرهنگی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها است.

وی با اشاره به بی‌توجهی مسئولان به اعتراض‌های مخالفان سند جنجالی ۲۰۳۰ گفت: اعتراضات ما در آن زمان کمتر مورد توجه قرار گرفت اما با خطاب و عتابی که رهبر معظم انقلاب داشتند، مسئولان مربوطه اعلام کردند که سند ۲۰۲۰ متوقف و طرح تحول آموزش و پرورش اجرایی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اما به اجرای خاموش سند ۲۰۳۰ در مدارس اشاره کرد و یادآور شد: البته ما خبر داشتیم که سند ۲۰۳۰ در لایه‌های آموزش و پرورش هم‌چنان مورد تاکید است. اخیراً هم در نطق قبل از دستور به این موضوع اشاره کردم که سند ۲۰۳۰ به صورت خاموش در حال اجرا شدن است و مسئولان به فکر نیستند. این سند عواقبی دارد که نمونه‌ای از آن در یکی از مدارس غرب تهران رخ داد.

 

* نظر مسئولان قضایی را به رسمیت می‌شناسیم

نقوی حسینی در پاسخ به سوالی درباره ادعای دانش‌آموزان مبنی بر عدم تجاوز به آن‌ها گفت: این موضوع هم در حال بررسی است و ما نظر مسئولان قضایی را به رسمیت می‌شناسیم اما مشاهده دسته‌جمعی فیلم‌های مستهجن که عواقب و عوارض جبران‌ناپذیری دارد، مورد تایید مسئولان قضایی است.

وی در ادامه بر لزوم توجه به آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تربیتی و آموزشی تاکید کرد و افزود: باید به‌صورت جدی به مقوله آموزش و پرورش بپردازیم چرا که اگر به همین صورت پیش برود، نسل‌های آینده ما تهدید می‌شوند.

 

* حضور ایران در سوریه قانونی و به درخواست دولت آن کشور است

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهاراتش به درخواست اخیر روسیه مبنی بر خروج نیروهای نظامی ایران از سوریه اشاره کرد و افزود: حضور ما در سوریه به دعوت و درخواست دولت آن کشور بوده و نقش ما هم مستشاری است. هدف ما هم مبارزه با تروریزم و ناقضان امنیت ملی کشور سوریه است.

نقوی حسینی بیان داشت: حضور ما در سوریه قانونی است. نقوی حسینی با طرح این جمله ابراز داشت: این‌که دولت سوریه به اهدافش درباره امنیت پایدار رسیده و نیازی به حضور ایران نداشته باشد، مسئله‌ای است که باید به صورت توافق بین دو کشور دربیاید.

وی در پایان به اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حتی دنیا اشاره و خطاب به دشمنان و سلطه‌گران خاطرنشان کرد: ما تحت تاثیر هیچ قدرت و سلطه‌گری نیستیم و فقط براساس منافع ملی جهان اسلام و منطقه حرکت می‌کنیم.

تهران نیوز





Share
* نام:
ایمیل:
* نظر:

پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین مطالب


صفحه اصلی | ارتباط با ما | آرشیو | جستجو | پیوندها | لیست نظرات | درباره ما | نظرسنجی | RSS | ایمیل | نسخه موبایل
طراحی و تولید: مؤسسه احرار اندیشه