نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
پیگیری های آقای نماینده جواب داد/ عیدی محمدیان به مردم شهر رامهرمز
کد خبر: ١٦١٩١١ تاریخ انتشار: ٠٤ فروردين ١٣٩٩ - ١٤:٥٦
صفحه نخست » مطالب وسط
پیگیری های آقای نماینده جواب داد/ عیدی محمدیان به مردم شهر رامهرمز

علیرغم برنامه ریزی قبلی مقرر گردیده بود این پروژه ، با حضور محمدیان دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای ...

 
به گزارش صابرنیوز، با پیگیری های نماینده مردم رامهرمز و رامشیر ایستگاه برق سرچشمه رامهرمز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پس از گذشت ۸ ماه از زمان کلنگ زنی ، همزمان با عید بزرگ مبعث نبی گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) وارد مدار شد.
 
 فاز اول پست سرچشمه ۳۰ مگاولت آمپر است و یک کیلومتر خط ارتباطی برای آن نیز در نظر گرفته شده است ؛ با اجرای طرح دائم این پروژه ، 100 مگاولت آمپر ظرفیت به طرح افزوده خواهد شد.
 
 با افتتاح این پست برق ۳۰ مگاواتی ، ازین پس مردم شریف رامهرمز قطعی مداوم و طولانی برق در تابستان را تجربه نخواهند کرد که این یکی از خدمات ماندگار حاج اقبال محمدیان برای مردم شریف رامهرمز خواهد بود.
 
علیرغم برنامه ریزی قبلی مقرر گردیده بود این پروژه ، با حضور  محمدیان دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان خوزستان و مهندس رضا محمدیان مدیر برق مارون و جمعی از مسئولین محلی به عنوان عیدی به مردم عزیز رامهرمز افتتاح شود ، اما به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا ، پیروی تماس تلفنی امشب نماینده رامهرمز و رامشیر با مدیرعامل برق استان ؛ این ایستگاه برق بصورت رسمی و بدون جشن وارد مدار شد.
 
لازم به ذکر است که توسط نماینده رامهرمز و رامشیر ، مجوز سه ایستگاه گرفته شد که اولین آن ایستگاه برق سرچشمه افتتاح و دو ایستگاه دیگر شامل ایستگاه سمنگان در دشت دنا و ایستگاه برق در مشراگه بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
 




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: