نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
پلیس فتا: فروش اینترنتی دارو ممنوع
کد خبر: ١٦٠٦٨٢ تاریخ انتشار: ٢٢ شهریور ١٣٩٨ - ١٨:٣٠
صفحه نخست » آخرین اخبار
پلیس فتا: فروش اینترنتی دارو ممنوع

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ فروش دارو از بستر اینترنت را غیر قانونی خواند و افزود: متاسفانه مجرمان علاوه بر فروش دارو‌های مجاز، دارو‌های غیرمجاز را هم در این بستر به فروش می‌رسانند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سرهنگ تورج کاظمی در یک برنامه رادیویی درباره کوچ دلالان ناصرخسرو به فضای مجازی اظهار کرد: مجرمان به فراخور افزایش کاربران و وجود فرصت‌های سوء استفاده گرایانه به فعالیت در فضای مجازی متمایل شده‌اند، اما پلیس فتا از ابتدای تأسیس در سال ۱۳۹۰ فروش دارو در فضای مجازی را به صورت جدی رصد می‌کند و در صورت مشاهده تخلف و جرایم سریعاً با هماهنگی مراجع قضایی اقدامات قانونی را صورت می‌دهد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: ما علاوه بر رصد و پایش مداوم این حوزه در طول سال، طرح‌های ویژه‌ای هم اجرا می‌کنیم. ما از طریق اجرای طرح‌های منسجم کشوری با فروش دارو از بستر فضای مجازی برخورد می‌کنیم.

کاظمی فروش دارو از بستر اینترنت را غیر قانونی خواند و افزود: متاسفانه مجرمان علاوه بر فروش دارو‌های مجاز، دارو‌های غیرمجاز را هم در این بستر به فروش می‌رسانند.

وی با بیان اینکه این موضوع محدود به منطقه خاصی مانند ناصرخسرو نمی‌شود گفت: تمامی نقاط و حوزه فضای مجازی این موضوع در رصد ما قرار دارد البته ممکن است مواردی هم از دید ما مخفی بماند از این رو شهروندان در صورت مشاهده صفحات و سایت‌های اینچنینی باید به سایت پلیس فتا به آدرس syberpolic.ir یا شماره ۱۱۰ گزارش کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ ضمن اشاره به برخورد قاطع با هرگونه جرایم به ویژه در حوزه غذا و دارو گفت: یک دادسرای ویژه رسیدگی به اینگونه جرایم ایجاد شده و مسائل مربوط به بستر غذا و دارو در فضای مجازی و حقیقی در این دادسرا دنبال و به محض اعلام سریعا مجوز لازم برای برخورد و رسیدگی صادر می‌شود.




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: