نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
رهبر انقلاب: هیئتِ سکولار نداریم!
کد خبر: ١٦٠٥٤٦ تاریخ انتشار: ١٢ شهریور ١٣٩٨ - ٠٨:٥٥
صفحه نخست » مجازستان
رهبر انقلاب: هیئتِ سکولار نداریم!

صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای بخشی از بیانات ایشان را درباره سیاست‌های حاکم در هیات‌های عزاداری منتشر کرد.

به گزارش صابرنیوز، همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب را در پستی درباره سیاست‌های حاکم در هیات‌های عزاداری منتشر کرد.

در متن این پست آمده است:
 
رهبرانقلاب: هیات‌ها نمی‌توانند سکولار باشند؛ هیئتِ امام حسینِ سکولار ما نداریم! هرکس علاقه‌مند به امام حسین است، یعنی علاقه‌مند به اسلام سیاسی است، اسلام مجاهد است، اسلام مقاتله است، اسلام خون دادن است، اسلام جان دادن است؛ معنای اعتقاد به امام حسین(ع) این است. اینکه آدم در یک مجلس روضه یا هیئت عزاداری مراقب باشد که مبادا وارد مباحث اسلام سیاسی بشود، این غلط است. البتّه معنای این حرف این نیست که هر حادثه‌ی سیاسی در کشور اتّفاق میافتد، ما باید حتماً در مجلس روضه آن را با یک گرایش خاصّی - حالا یا این طرف، یا آن طرف - بیان کنیم و احیاناً با یک چیزهایی هم همراه باشد؛ نه، امّا فکر انقلاب، فکر اسلام، خطّ مبارکی که امام (رضوان الله علیه) در این مملکت ترسیم کردند و باقی گذاشتند، این‌ها بایستی در مجموعه‌ها و مانند این‌ها حضور داشته باشد.
 







 
منبع: مشرق 




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: