نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
سردار سلیمانی: ترامپ گفته «نباید با ایران درگیر شد»؛ آنچه می گویم اطلاعات است، نه تحلیل
کد خبر: ١٥٩٤٣٣ تاریخ انتشار: ١٥ ارديبهشت ١٣٩٨ - ٢٣:٠٠
صفحه نخست » تیتر یک
سردار سلیمانی: ترامپ گفته «نباید با ایران درگیر شد»؛ آنچه می گویم اطلاعات است، نه تحلیل

سردار سلیمانی که تجربه های موفق در خصوص مدیریت جنگ دارد و پنجه در پنجه شدن با آمریکایی ها را از نزدیک تجربه کرده است نه تنها حمله آمریکا را رد میکند که قدرت نظامی آنها در برابر ایران را ناتوان ارزیابی میکند

 چندی است در فضای رسانه ای و سیاسی کشور مساله جنگ آمریکا با ایران بزرگ نمایی شده است. رسانه ها از آن میگویند و حتی برخی افراد غیرمتخصص زمان هم برای آن تعیین کرده اند! اما آنچه اهمیت دارد تحلیل‌های واقع بینانه و اخبار موثق است که باید از نظامیون و مسئولان کشور شنید.
 
به گزارش رجانیوز؛ سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس درباره احتمال جنگ آمریکا با ایران سخن گفت و با بیان ترس دشمن از قدرت ملت ایران به افشاگری در مورد پشت پرده‌های سازمان سیا(CIA) پرداخت.
 
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به احتمال درگیری نظامی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: «دشمن می گوید ما نباید اقدامی انجام بدهیم، چون هرگونه اقدام نظامی در این مقطع ممکن است ما را به یک جنگ بی پایانی بکشاند و همه منافع ما را به خاطر بیندازد. وی در ادامه تصریح میکند که: ین اطلاعات است که می‌گویم؛ نه تحلیل.»
 
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی با اقتدا به حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب، خود و همه نیروهای مسلح کشور را آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمن دانست. او در یکی از سخنرانی‌هایش خطاب به سیاست مدران و مزدوران آمریکایی در منطقه گفت: «ما شبی را نمی‌خوابیم مگر به دشمن فکر کنیم»




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: