نسخه موبایل
www.sabernews .ir
سایت خبری تحلیلی صابرنیوز  
اسم و فامیل بازی شورای شهر تهران!! حمایت از منکر مطلق و هنرمند فاسد
کد خبر: ١٥٩٣٧٢ تاریخ انتشار: ٣٠ فروردين ١٣٩٨ - ١٢:٢٠
صفحه نخست » مطالب وسط
اسم و فامیل بازی شورای شهر تهران!! حمایت از منکر مطلق و هنرمند فاسد

کلکسیون دستاوردهای شورای شهر تهران تکمیل شد؛

اسم و فامیل بازی شورای شهر تهران/ تغییر بلوار فلامک به نام کسی که معتقد است «این حکومت ۱۴۰۰ سال با هنر کنار نیامده‌ است»! جدید ترین دستاورد شورای شهر بیش‌فعال تهران

 باید به این سوال پاسخ داده شود که کسی كه تلویزیون کشور خودش را متهم به دشمنی با مردم می‌کند و حاضر نیست صدایش از تلویزیون کشورش پخش شود و حتی تا امروز نیز از اقدامات خود حاضر به عذرخواهی نشده است، چگونه می شود نامش بر یکی از خیابان های تهران قرار گیرد.
گروه اجتماعی_رجانیوز: اگرچه شورای شهر تهران در دو سال گذشته نتوانسته است اقدامات قابل توجهی برای رفع معضل ترافیک، آلودگی هوای تهران، کاهش قیمت بلیط مترو و... داشته باشد، اما کارنامه شورای پنجم خالی هم نیست؛ انتخاب سه شهردار در عرض یک سال، صدور مجوز تخریب 62 باغ برای ساخت برج، مخالفت با برگزاری نمایشگاه بوی سیب، تغییر نام اتوبان نیایش به هاشمی رفسنجانی وخیابان نفت به مصدق از فعالیت های چشم گیر این شورا در این مدت بوده، که روز گذشته، با تغییر نام یکی از خیابان های تهران به کسی که اعتقاد و پایبندی به احکام صریح و اعتقادات روشن مردم ایران نداشته و  از براندازان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت کرده است، کلکسیون این شورا تکمیل شد. 
 
به گزارش رجانیوز بعد از گذشت دو سال از فعالیت شورای شهر تهران، نگاه به آنچه در این شورا رخ داده و تصمیماتی که در حوزه شهری گرفته شده است نشان می‌دهد عایدی شهروندان تا اینجا فاصله زیادی از آنچه انتظار داشته‌اند، بوده است و شورای پنجمی‌ها نتوانسته‌اند آنطور که باید وظایف خود را انجام دهند. ماحصل این قصور جمعی، بلاتکلیفی پایتخت و اداره آن با سه شهردار در دوسال گذشته بوده و مهم ترین دستاورد نیز تغییر نام چند خیابان در این فاصله می باشد. البته در این دوسال، اعضای شورای شهر تهران در بیان نظرات عجیب نیز رکورد شکنی کرده اند. 
 
شورای شهر پجم تهران را شاید بتوان به عنوان کم کار ترین شورا معرفی کرد. در طول این یک سال شاخص ترین اقدام این شورا تغییر نام اتوبان نیایش به آیت الله هاشمی، افتتاح خانه-موزه مرحوم هاشمی، گرفتن مجوز کنسرت خیابانی است. البته طرح های عجیب تری نیز برای اداره شهر تهران در این شورا مطرح شده بود. به طور مثال حسین مرعشی سال گذشته پیشنهاد داده بود «زندگی در تهران به نسبت سایر کلانشهرها گران تر شود تا از این طریق جلو مهاجرت به پایتخت گرفته شود».
 
 
فاصله بین انتظارات و نیازهای واقعی مردم و دغدغه‌های اصلاح‌طلبانی که با وعده و وعید از همان مردم رای می‌گیرند همواره در دوره‌های مختلف چه در شورای شهر و چه در مجلس یکی از ویژگی‌های برجسته این طیف سیاسی بوده است، موضوعی که در بیان برخی از فعالان سیاسی همفکر آنها نیز به آن‌اشاره شده است. این ویژگی وقتی با کندی و کم تحرکی هم آمیخته شود دیگر عمق فاجعه بیشتر می‌شود. نمونه بارز این موضوع را می‌توان در اقدام دیروز شورای شهر تهران مشاهده کرد.
 
درهمین راستا اعضای شورای شهر تهران روز گذشته در بررسی تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران پیشنهاد دادند که بلوار فلامک جنوبی و شمالی در منطقه ۲ به نام «محمدرضا شجریان»، نامگذاری شود، که با 15 رای موافق و بدون مخالف امروز در شورای شهر تهران تصویب شد. 
 
 
این تصمیم شورای شهر تهران در حالی عجیب است که سخنرانی علیه مسئولان ارشد يك كشور، توهین مستقیم به مقامات اجرایی، استفاده از الفاظ توهین آمیز علیه بنیانگذار سیستم حکومتی یک نظام سیاسی، حضور در تجمعات آشوبگرانه غیرقانونی و مصاحبه با رسانه‌های بیگانه علیه منافع و امنیتی ملی اگر در هر نقطه‌ای از جهان اتفاق بیفتد، قطعا مجازات سنگینی برای فرد مجرم درنظر گرفته می‌شد، نه این که نام او را برای خیابانی در تهران انتخاب کنند.
 
 
دلیل تعجب این است که شجریان از حامیان اصلی فتنه 88 نام برده می شود و بعد از انتخابات هشتاد و هشت به نشانه قهر از ایران خارج شد و بارها در مصاحبه با رسانه های غربی و ضد انقلاب با غرور فراوان اعلام کرد که راضی به پخش برنامه هایش از صدا و سیما نمی باشد و در همان زمان به اجرای کنسرت های فراوانی در بین ضد انقلابهای کشورهایی همچون آمریکا پرداخت.




Share
* نام:
* ایمیل:
* نظر: